Nieuwe DVD V6 voor de RNS 510 Touchschreen
-
- Starting Member
Nieuwe DVD V6 voor de RNS 510 Touchschreen
Hallo allemaal ik heb een vraagje jullie ik heb een nieuwe DVD V6 gekocht en nou wilde ik weten hoe ik hem moet installeren , want heb hem er in gedaan en daarna op opslaan gedrukt en na zo 50 min was hij klaar alleen ik zie de flitspalen etc niet snelheids metingen kunnen jullie mij helpen en mij een mail sturen met de stappen die ik moet nemen ben niet zo slim he
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Welnu, dat is makkelijk: die staan er ook helemaal niet op ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Starting Member
staan er niet op hoezo niet dan ... of moet ik ze activeren , ik las op internet dat er nu allemaal nieuwe dingen opstondenGerritje schreef:Welnu, dat is makkelijk: die staan er ook helemaal niet op
Hide post links |
-
- Starting Member
Ik heb de Volkswagen Navigation CY Europa West (V6.1) gekocht ??? dus daar staan de flitspalen niet op ???Gerritje schreef:Welnu, dat is makkelijk: die staan er ook helemaal niet op
Hide post links |
-
- Senior Member
Wat je op internet leest gaat vrijwel nooit over de officiële VAG editie.
Ik gaf hier commentaar op de officiële DVD en daar staan absoluut geen flitspalen of andere verkeerswaarschuwingen in de POI sfeer op.
En omdat ze er niet op staan kun je ze uiteraard ook niet activeren
Verder zou ik het op prijs stellen als je stopt met het sturen van privé-berichten over dit onderwerp
Zie onderschrift![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ik gaf hier commentaar op de officiële DVD en daar staan absoluut geen flitspalen of andere verkeerswaarschuwingen in de POI sfeer op.
Verder zou ik het op prijs stellen als je stopt met het sturen van privé-berichten over dit onderwerp
Zie onderschrift
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Starting Member
sorry hoor
Ik zit hier niet dagelijks op zoals U misschien en wat een toon zeg pfff ik stel gewoon vriendelijk een vraag of iemand mij kan helpen en dan krijg je een antwoord ik wil dat je stopt met het sturen van prive berichten ???? ik klik gewoon op reageren en je kan het ook gewoon zeggen hoor en sturen betekend dat ik er al meer heb gestuurd dan 1 ben mij van geen kwaad bewust misschien met het verkeerde been uit bed gestapt of werkt u ook bij VW die reageren ook allemaal zo klantvriendelijk pffffffffffffffffffffGerritje schreef:Wat je op internet leest gaat vrijwel nooit over de officiële VAG editie.
Zie onderschrift
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Nieuwe DVD V6 voor de RNS 510 Touchschreen
Nu begrijp ik je reactieBueEye schreef:kunnen jullie mij helpen en mij een mail sturen met de stappen die ik moet nemen ben niet zo slim he
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Het "sturen van privé-berichten" is een uitdrukking en is geen indicatie van de hoeveelheid
Bovendien wordt er in je bericht met geen woord gerept over het onderwerp van de vragen
Hide post links |
-
- Starting Member
Re: Nieuwe DVD V6 voor de RNS 510 Touchschreen
Maar gerritje je bent hier veel te vinden lees ik en je hebt er ook verstand van .... dus ik kan zeggen dat ik in de maling ben genomen door iemand die zij dat dit er allemaal opstond ???? want flitspalen etc staat niet op de orginele dvd van volkswagenGerritje schreef:Nu begrijp ik je reactieBueEye schreef:kunnen jullie mij helpen en mij een mail sturen met de stappen die ik moet nemen ben niet zo slim he
Het "sturen van privé-berichten" is een uitdrukking en is geen indicatie van de hoeveelheid
Bovendien wordt er in je bericht met geen woord gerept over het onderwerp van de vragen
en bij mij staat bij db: EU (2008q4)
Hide post links |
-
- Senior Member
Geen enkele RNS510 DVD bevat POI's mbt verkeerssituaties ook die van jou niet
Of je de meest recente DVD hebt zou je afgezien van de verpakking en de label moeten kunnen zien aan de datum van de mappen.
6.0 heeft als datum 09-09-2009 In de CDROM.TOC staat als datum 09-09-2009 Disklabel CD_7010
6.1 heeft als datum 19-11.2009. In de CDROM.TOC staat als datum 18-11-2009 Disklabel CD_7074
De mij totnutoe enige bekende manier om POI's toe te voegen bestaat uit het gebruik van het programma POI-Inspector waarmee je een "compleet nieuwe" DVD samenstelt. Uiteraard is eea niet toegestaan
Of je de meest recente DVD hebt zou je afgezien van de verpakking en de label moeten kunnen zien aan de datum van de mappen.
6.0 heeft als datum 09-09-2009 In de CDROM.TOC staat als datum 09-09-2009 Disklabel CD_7010
6.1 heeft als datum 19-11.2009. In de CDROM.TOC staat als datum 18-11-2009 Disklabel CD_7074
De mij totnutoe enige bekende manier om POI's toe te voegen bestaat uit het gebruik van het programma POI-Inspector waarmee je een "compleet nieuwe" DVD samenstelt. Uiteraard is eea niet toegestaan
Hide post links |
-
- Starting Member
Gerritje ( klinkt zo .... ) maar goed bedankt zover ik heb inderdaad , wat U heeft gezegt bij 6.1 staan die data en ja dan heb ik de laatste versie .... bestaat er nu nog wel een mogelijkheid dat ik de snelheden van de te rijden wegen en eventueel flitspalen op mijn systeem kan zetten ???Gerritje schreef:Geen enkele RNS510 DVD bevat POI's mbt verkeerssituaties ook die van jou niet
Hide post links |
-
- Senior Member
De database van Navteq omvat voor alle wegen tevens de daar geldende maximum snelheid. Of deze argumenten ook in de door VAG gebruikte database staan weet ik niet. En of de RNS510 deze kan tonen is mij niet bekend
Flitspalen zul je zelf moeten hobbyen en valt buiten het aandachtsgebied van dit forum
Flitspalen zul je zelf moeten hobbyen en valt buiten het aandachtsgebied van dit forum
Hide post links |
-
- Starting Member
Mag ik U danken zo ver ... en VAG heeft dit niet in zijn database helaas dus balen balen balen .... dus misschien voor andere mensen die de nieuwe dvd willen kopen voor hun volkswagen er staan op de orginele dvd geen flitpalen en maximum snelheden op de dvd ......dus voorkomt misschien ook een hoop te leurstelling .....ik ga opzoek naar iets dat ik toch de max snelheden erop kan krijgen en de flitpalen als iemand een tip heeft hou ik mij aanbevolenGerritje schreef:De database van Navteq omvat voor alle wegen tevens de daar geldende maximum snelheid. Of deze argumenten ook in de door VAG gebruikte database staan weet ik niet. En of de RNS510 deze kan tonen is mij niet bekend
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat heb ik in ieder geval niet beweerd.BueEye schreef:er staan op de orginele dvd geen flitpalen en maximum snelheden op de dvd ......
Ik heb gezegd dat ik dit niet weet, en dat is iets heel anders
Hide post links |
-
- Starting Member
Ik heb ook niet gezegd dat U dat beweerd ....( misschien eens wat beter lezenGerritje schreef:Dat heb ik in ieder geval niet beweerd.BueEye schreef:er staan op de orginele dvd geen flitpalen en maximum snelheden op de dvd ......
Ik heb gezegd dat ik dit niet weet, en dat is iets heel anders
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
En Voor de andere mensen een tip !!!!!!!!! op de nieuwe DVD V.A.G. Navigation Europa West (V6.1) op deze DVD staan geen max snelheden op en ook geen flitspalen etc... volkswagen kan dit niet maken want dit is strafbaar ....
Succes allemaal
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat kun je niet zonder meer stellenBueEye schreef:En Voor de andere mensen een tip !!!!!!!!! op de nieuwe DVD V.A.G. Navigation Europa West (V6.1) op deze DVD staan geen max snelheden op en ook geen flitspalen etc... volkswagen kan dit niet maken want dit is strafbaar ....
Succes allemaal
Dat jij geen max snelheden in beeld krijgt betekent helemaal niet dat ze niet in de database staan. Misschien is er wel een manier maar weet je niet hoe?
En er is uitsluitend een wettelijke regeling van kracht in Zwitserland en Duitsland. Daar wordt door velen nogal nerveus op gereageerd maar van feitelijke inbeslagnames of bekeuringen is voorzover mij bekend geen sprake
Hide post links |
-
- Starting Member
Weet U die manier dan om ze in beeld te krijgen dan hou ik mij aanbevolen want dat was mijn eerste vraag ??? en wat betreft dat andere ook in nederland is het verbodenGerritje schreef:BueEye schreef:En Voor de andere mensen een tip !!!!!!!!! op de nieuwe DVD V.A.G. Navigation Europa West (V6.1) op deze DVD staan geen max snelheden op en ook geen flitspalen etc... volkswagen kan dit niet maken want dit is strafbaar ....
Succes allemaal
Dat kun je niet zonder meer stellen
Dat jij geen max snelheden in beeld krijgt betekent helemaal niet dat ze niet in de database staan. Misschien is er wel een manier maar weet je niet hoe?
En er is uitsluitend een wettelijke regeling van kracht in Zwitserland en Duitsland. Daar wordt door velen nogal nerveus op gereageerd maar van feitelijke inbeslagnames of bekeuringen is voorzover mij bekend geen sprake
Hide post links |
-
- Senior Member
Muv Zwitserland en Duitsland is het waarschuwen voor snelheidsoverschrijding gewoon toegestaan, ook in Nederland.
Vandaar ook de veelgenoemde services van de commerciële zenders die mobiele controles doorgeven
Er is overigens niets mis met mijn leesvaardigheid want ik schreef in antwoord op je eerdere vraag reeds dat ik niet weet of max snelheden in beeld zijn te brengen
Vandaar ook de veelgenoemde services van de commerciële zenders die mobiele controles doorgeven
Er is overigens niets mis met mijn leesvaardigheid want ik schreef in antwoord op je eerdere vraag reeds dat ik niet weet of max snelheden in beeld zijn te brengen
PS Houd je even aan de feitelijkheden ipv hier de pseudo-psycholoog uit te hangenDe database van Navteq omvat voor alle wegen tevens de daar geldende maximum snelheid. Of deze argumenten ook in de door VAG gebruikte database staan weet ik niet. En of de RNS510 deze kan tonen is mij niet bekend
Hide post links |
-
- Starting Member
Dat jij geen max snelheden in beeld krijgt betekent helemaal niet dat ze niet in de database staan. Misschien is er wel een manier maar weet je niet hoe?Gerritje schreef:Muv Zwitserland en Duitsland is het waarschuwen voor snelheidsoverschrijding gewoon toegestaan. ook in Nederland.
Vandaar ook de bijna perfecte services van de commerciële zenders die mobiele controles doorgeven
PS Houd je even aan de feitelijkheden ipv hier de pseudo-psycholoog uit te hangenDe database van Navteq omvat voor alle wegen tevens de daar geldende maximum snelheid. Of deze argumenten ook in de door VAG gebruikte database staan weet ik niet. En of de RNS510 deze kan tonen is mij niet bekend
Daarmee suggereert u dat ze er waarschijnlijk wel in staan maar dat ik niet weet hoe ik ze kan zien....dus daarmee doet u uw eerste antwoord weer teniet maar goed en gaan we nu rare opmerkingen plaatsen altijd lastig he als andere vertellen hoe u overkomt ... maar goed was als een tip bedoelt maar zo ziet u maar weer dat u niet echt duidelijk bent in uw antwoorden en nu heb ik er genoeg over gezegd jammer dat u zo reageert
Hide post links |
-
- Normal Member
@BueEye
flitspalen zullen er nooit opstaan, tenzij je de zelf gefabriceerde BMW versie erop zet, ik zou daar nooit aan beginnen, straks loopt he systeem er door vast.
wat betrefd de snelheden in beeld, bedoel je dat je op een weg rijd en er in je scherm word aangegeven hoe hard je daar mag rijden??
wel nu, dat kan je gewoon instellen;
-klik rechts op Set-up
-in het volgende scherm klik je rechtsboven op "Kaart"
-dan een vinkje zetten bij "Toon snelheidsbegrenzing".
flitspalen zullen er nooit opstaan, tenzij je de zelf gefabriceerde BMW versie erop zet, ik zou daar nooit aan beginnen, straks loopt he systeem er door vast.
wat betrefd de snelheden in beeld, bedoel je dat je op een weg rijd en er in je scherm word aangegeven hoe hard je daar mag rijden??
-klik rechts op Set-up
Hide post links |
-
- Senior Member
PreciesBueEye schreef:Daarmee suggereert u dat ze er waarschijnlijk wel in staan maar dat ik niet weet hoe ik ze kan zien....
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Hide post links |
-
- Starting Member
Laat maar verder meneer gerritje er zijn ook mensen die normaal antwoorden en wel duidelijk aangeven wat ik moet doen als ik iets normaal vraag..... bedankt voor uw hulp tot zover maar ik aan andere had ik meer dan uw antwoorden inmiddels is mijn probleem opgelost en u heeft nog steeds een probleem.Gerritje schreef:PreciesBueEye schreef:Daarmee suggereert u dat ze er waarschijnlijk wel in staan maar dat ik niet weet hoe ik ze kan zien....
Uw hoeft ook niet meer te reageren op vragen die ik heb oke afgesproken bij deze ??
Hide post links |
-
- Average Member
Zo, dit stukje heeft mij weer kostelijk vermaakt
Alleen is het lezen zonder leestekens af en toe wat lastig ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hide post links |
-
- Starting Member
Leuk he gelukkig heb ik iemand gevonden die wel duidelijk is in zijn antwoorden.pastv5 schreef:Zo, dit stukje heeft mij weer kostelijk vermaaktAlleen is het lezen zonder leestekens af en toe wat lastig
Hide post links |
-
- Senior Member
....en daaruit heb je inmiddels begrepen hoe je wél Flitspalen zichtbaar kunt maken?
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Normal Member
BlueEye, werkt het nu??golfgti5 schreef:@BueEye
-klik rechts op Set-up
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 10
Weergaves: 2370