Daar istie weer, de Kenwood beginnenling. Het forum al op alle mogelijkheden doorgezocht, maar geen bevredigend antwoord kunnen vinden. Is er misschien iemand die mij het juiste antwoord kan geven.
Ik heb via de door Kenwood uitgelegde weg, met POI edit en POI handler, campints, VW dealers en flitslocaties op een sd kaartje gekregen. Kaartje in de 7260 en het spul aanzetten. Dan vraagt de Kenwood of ik nieuwe POI in het systeem wil zetten, dan zeg ik JA. Maar dan komt het grote probleem. Hij zegt dan dat als ik dat doe alle bestaande POI's uit het vaste systeem worden gewist en vervangen door degene die ik inbreng.
Maar als ik dat doe, dan ben ik alles kwijt natuurlijk zoals de winkels, restaurants, geldautomaten, benzine stations etc etc. Ik meen ergens op dit forum gelezen te hebben dat je, wanneer je via een sd kaartje POI's bijvoegd, dat je dan alleen persoonlijke POI's invoegd.
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit???
Alvast veel dank voor de antwoorden!!
POI's op bestaande systeem bijzetten
-
- Senior Member
-
- Senior Member
59 mensen dit bericht bekeken en kennelijk is het voor iedereen van deze mensen een vraag. Kan ik dan constateren dat dit bij de nieuwe versie van Kenwood hoort??? Kan en wil iemand vertellen hoe het bij de vorige versie's van de DNX serie ging? Ik ben wel heel benieuwd wat er nu anders gaat.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
viewtopic.php?search_id=1916581741&t=13526
viewtopic.php?search_id=1916581741&t=11659
viewtopic.php?search_id=1916581741&t=11485
Nu zijn er van die 50 waarschijnlijk 49 belangstellenden en die andere ben je zelf
Het is paasvakantie en er zijn zelfs mensen die andere prioriteiten hebben dan POI's op een oude KenwoodBovendien geldt er niet zoals bij een betaalde helpdesk dat je recht hebt op beantwoording of hulp binnen een vastgestelde termijn
Hoop dat je hier wat aan hebt. Het proces is wellicht "om te zetten" naar jouw toestel
viewtopic.php?search_id=1916581741&t=11659
viewtopic.php?search_id=1916581741&t=11485
Nu zijn er van die 50 waarschijnlijk 49 belangstellenden en die andere ben je zelf
Het is paasvakantie en er zijn zelfs mensen die andere prioriteiten hebben dan POI's op een oude KenwoodBovendien geldt er niet zoals bij een betaalde helpdesk dat je recht hebt op beantwoording of hulp binnen een vastgestelde termijn
Hoop dat je hier wat aan hebt. Het proces is wellicht "om te zetten" naar jouw toestel
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Senior Member
Wouwwww, bedankt voor de kat Gerritje. Ik neem hem mee. Ik heb er inderdaad wat aan, aan je antwoord.
Bedankt voor de medewerking. Ik weet mijn plaats inmiddels.
Bedankt voor de medewerking. Ik weet mijn plaats inmiddels.
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat gaat goed he Gerritje, binnen een half uur 2 mensen van het forum gejaagd
Hide post links |
-
- Normal Member
De 7260 is een van de nieuwe Kenwood modellen uit 2010.Gerritje schreef:Het is paasvakantie en er zijn zelfs mensen die andere prioriteiten hebben dan POI's op een oude Kenwood
En daar ligt dan ook waarschijnlijk het probleem bij de beantwoording: er zijn nog weinig mensen hier op dit forum die dit model al in bezit hebben.
Het is op zich wel vreemd, de modellen uit voorgaande jaren zoals de XX20 uit 2008 en de XX40 uit 2009 overschrijven alleen eerder geinstalleerde eigen poi's maar niet de af-fabriek geinstalleerde poi's.
Wat is de waarschuwing precies?
Hide post links |
-
- Average Member
Bij de 8220BT geeft hij toch ook een soortgelijke waarschuwing? Alleen hij overschrijft niet de originele POI's, alleen de zelf toegevoegde.
Hide post links |
-
- Senior Member
@RetepCOD
Dank voor je reactie. Dat was het antwoord waar ik op zat te wachten. Deze melding is dus niet alleen bij het nieuwe model, maar ook bij oudere series. Met jouw antwoord heb ik de gok genomen en mijn POI's laten overschrijven. En ja, ik ben mijn oude POI's van het systeem NIET kwijt.
Nogmaals dank voor het positieve antwoord.
@Piet22.
Hij gaf de melding dat hij de bestaande POI's zou overschrijven en ik kon die vraag beantwoorden met nee of ja. Ik heb toen ja aangegeven en daarna zei hij dat hij de bestaande POI's ging overschrijven. Daar sloeg bij mij even de angst toe en ben ik gestopt met de handeling. Een zoekslag gemaakt op dit forum, maar helaas geen bevredigend antwoord kunnen vinden. Nou is de 7260 wel nieuw, maar het is natuurlijk gebaseerd op bestaande modellen. Daarom hier maar de vraag gesteld of iemand er ervaring mee had en of de melding bekend voorkwam. Gelukkig reageerde RetepCOD dat ook al bij model 8220 dezelfde melding kwam. Blijkt dus zoals ik dacht, maar n iet zeker wist, dat dit een bekende melding is.
Bedankt voor het meedenken Piet22
Dank voor je reactie. Dat was het antwoord waar ik op zat te wachten. Deze melding is dus niet alleen bij het nieuwe model, maar ook bij oudere series. Met jouw antwoord heb ik de gok genomen en mijn POI's laten overschrijven. En ja, ik ben mijn oude POI's van het systeem NIET kwijt.
Nogmaals dank voor het positieve antwoord.
@Piet22.
Hij gaf de melding dat hij de bestaande POI's zou overschrijven en ik kon die vraag beantwoorden met nee of ja. Ik heb toen ja aangegeven en daarna zei hij dat hij de bestaande POI's ging overschrijven. Daar sloeg bij mij even de angst toe en ben ik gestopt met de handeling. Een zoekslag gemaakt op dit forum, maar helaas geen bevredigend antwoord kunnen vinden. Nou is de 7260 wel nieuw, maar het is natuurlijk gebaseerd op bestaande modellen. Daarom hier maar de vraag gesteld of iemand er ervaring mee had en of de melding bekend voorkwam. Gelukkig reageerde RetepCOD dat ook al bij model 8220 dezelfde melding kwam. Blijkt dus zoals ik dacht, maar n iet zeker wist, dat dit een bekende melding is.
Bedankt voor het meedenken Piet22
Hide post links |
-
- Average Member
Graag gedaan.
Altijd leuk wanneer we elkaar kunnen helpen.
Ik ben ook nog steeds op zoek hoe ik films kan bekijken vanop een USB ed.
Soms is de oplossing hier gewoon voor het rapen.
Altijd leuk wanneer we elkaar kunnen helpen.
Ik ben ook nog steeds op zoek hoe ik films kan bekijken vanop een USB ed.
Soms is de oplossing hier gewoon voor het rapen.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1099