Ik heb een 7824 HighSpeed, 3.0 NavTech, etc.
Wil graag de volume van de navigatiemededelingen aanpassen. Nu schrik mij ieder keer het .... als er een navigatiemelding komt, zo hard staat het geluid in vergelijking met het audio-volume. Ik kan het in de gebruiksaanwijzing niet zo snel vinden, maarrrr weet iemand hoe ik dat kan aanpassen zodat er een wat meer gepaste mix komt van audio en navi-aanwijzingen ??
aanpassen volume navigatie(stem)
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Moet je even in je gebruikshandleiding kijken...... Je kan namelijk instellen hoe je de stem wilt hebben:
Druk een paar seconden op de muzieknootjestoets (mooi lang woord) nu verschijnt er in je scherm GAL druk dan op de toets waarboven => staat. Dan is de eerste of de tweede toets van links de juiste... hierboven staat NAVI druk op deze toets eerst staat er mixed als je nog een keer drukt komt er ONLY (alleen de stem radio/cd geluid onderdrukt) en nog een keer INDEPEND (stem onafhankelijk instellen)
Succes,
Druk een paar seconden op de muzieknootjestoets (mooi lang woord) nu verschijnt er in je scherm GAL druk dan op de toets waarboven => staat. Dan is de eerste of de tweede toets van links de juiste... hierboven staat NAVI druk op deze toets eerst staat er mixed als je nog een keer drukt komt er ONLY (alleen de stem radio/cd geluid onderdrukt) en nog een keer INDEPEND (stem onafhankelijk instellen)
Succes,
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
-
- Average Member
Dan nog beter , wanneer je een navi aanwijzing krijgt (kun je bij gekozen route afdwingen door de linkerregelaar te drukken) kun je de geluidssterkte van alleen de navi t.o.v de andere bron kiezen .Ydur schreef:Bedankt Jan, ga ik proberen. Moet wel lukken zo.
Het verschil wat je dan instelt(uiteraard bij mixed) blijft behouden
Hide post links |
-
- Starting Member
Dan nog beter , wanneer je een navi aanwijzing krijgt (kun je bij gekozen route afdwingen door de linkerregelaar te drukken) kun je de geluidssterkte van alleen de navi t.o.v de andere bron kiezen .
MarcelNL, dat heb ik volgens mij (per ongeluk) wel eens gedaan, maar volgens mij ging dan ook het audiogeluid zachter. Gevolg: navi-mededeling was klaar, en ik moest de audio weer harder zetten. En bij de volgende melding zat ik van schrik weer op de achterbank. Maar ga ook dat (weer) proberen. Bedankt.
MarcelNL, dat heb ik volgens mij (per ongeluk) wel eens gedaan, maar volgens mij ging dan ook het audiogeluid zachter. Gevolg: navi-mededeling was klaar, en ik moest de audio weer harder zetten. En bij de volgende melding zat ik van schrik weer op de achterbank. Maar ga ook dat (weer) proberen. Bedankt.
Hide post links |
-
- Average Member
Ik doe dat vaak genoeg ,dat het zeker lukt (zal natuurlijk afhangen van de instelling , mixed ....etc)Ydur schreef:Dan nog beter , wanneer je een navi aanwijzing krijgt (kun je bij gekozen route afdwingen door de linkerregelaar te drukken) kun je de geluidssterkte van alleen de navi t.o.v de andere bron kiezen .
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 398