Hallo techneuten,
Vorige week een prachtige Renault Espace uit 2003 gekocht.
Vorige eigenaar heeft de Carkit laten zitten (niet bleutooth) welke geschikt is voor een Nokia 6310.
Nu wil ik er een losse navigatie "Navigon 3610" met bleutoothapplicatie inzetten en het geluid via de autoradio over de speakers laten lopen.
Dus ik moet mijn huidige radio bleutooth zien te krijgen. Hierdoor kan ik tevens mijn Blackberry via de navigatie bleutooth gebruiken en bellen over de speakers.
Heeft iemand ervaring met deze vreemde constructie bij Renault Espace????? De radio zit nl achterin en helemaal weggewerkt.
Mijn eerste idee was om een nw radio te kopen met Bleutooth functie en USB aansluiting...maar ik heb niets aan een radio die ik niet bedienen kan vanaf het dashbord. Deze optie vervalt dan ook denk ik?
Wie weet raad?????
Renault Espace 2003
-
- New Member
-
- Moderator
Wat anders: als er nu een Nokia CK7W carkit inzit, kun je dan niet simpelweg volstaan met de zwarte box daarvan te vervangen door die van een CK15W ? Volgens mij heb je dan BT. Weliswaar niet over de radio, maar of dat belangrijk is bepaal jij zelf.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
CK7W is bluetooth, de waarschijnlijk aanwezige CK91 kan je in die zin hergebruiken, speaker en microfoon.
Voedingsstekker is iets anders dan de CK7W of CK15, kwestie van even oversolderen.
Dus blackbox en bediening heb je wel nodig. Een mutebox erbij is een overweging, maar voor de leek
wordt het dan al wat aansluitwerk. Parrot is heel simpel aansluiten.
Voedingsstekker is iets anders dan de CK7W of CK15, kwestie van even oversolderen.
Dus blackbox en bediening heb je wel nodig. Een mutebox erbij is een overweging, maar voor de leek
wordt het dan al wat aansluitwerk. Parrot is heel simpel aansluiten.
MVG,
Kobus
TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.
Kobus
TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2367