Geen adres meer invoeren 910BT

nutkees
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jan 2010 22:19

Geen adres meer invoeren 910BT

Bericht door nutkees »

Heb een Pioneer 910bt in mijn auto zitten welke tot vandaag prima functioneerde. Sinds vandaag kan ik alleen geen nieuwe bestemmingen meer invoeren in het menu van de navigatie.

Het icoon van adres is grijs geworden terwijl ik nog wel POI's e.d. kan aanklikken en navigeren werkt dan ook prima.

Heb er ook een Iphone op aangesloten via usb en extra bekabeling mocht dat van invloed zijn.

Als iemand een oplossing heeft dan hoor ik dat ERG graag.

Heb overigens ook al een volledige reset uitgevoerd, helaas zonder resultaat... Kan er misschien een kabel loszitten die dit veroorzaakt?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Re: Geen adres meer invoeren 910BT

Bericht door quell »

nutkees schreef:Heb een Pioneer 910bt in mijn auto zitten welke tot vandaag prima functioneerde. Sinds vandaag kan ik alleen geen nieuwe bestemmingen meer invoeren in het menu van de navigatie.

Het icoon van adres is grijs geworden terwijl ik nog wel POI's e.d. kan aanklikken en navigeren werkt dan ook prima.

Heb er ook een Iphone op aangesloten via usb en extra bekabeling mocht dat van invloed zijn.

Als iemand een oplossing heeft dan hoor ik dat ERG graag.

Heb overigens ook al een volledige reset uitgevoerd, helaas zonder resultaat... Kan er misschien een kabel loszitten die dit veroorzaakt?
Een aantal functies kunnen alleen bediend worden als het systeem op de handrem staat. Aangezien de meeste mensen dit onhandig vinden, wordt deze aansluitkabel van de Pioneer meestal vast aan massa verbonden, dan kan alles altijd bediend worden... Wellicht is deze aansluiting bij jou losgeraakt (of nooit aangesloten....)
Alfa 147 GTA, Alfa ConnectNav+, Pioneer HD1BT updated to HD3BT-II, TeleAtlas camera database.
Diverse Garmins, TomTom, PDAs, GPS horloges etc.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Wimpie44
Normal Member
Normal Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 27 jul 2007 23:30

Bericht door Wimpie44 »

Heb je dit probleem soms gekregen nadat je via Google Earth de GPS posities en de adres gegevens van personen eerder hebt ingevoerd en hebt geexporteerd naar een USB stick en heb je die gegevens vervolgens via de USB aansluiting in de F910BT geladen? Dit zou goed gegaan kunnen zijn, probeer je later via de unit zelf een bestemming in te voeren dat kan het probleem dat je omschrijft optreden....

Ik ben trouwens benieuwd of je F910BT direct na het starten van de auto de juiste positie op het scherm weergeeft of dat dit enige tijd duurt (1-2 minuten) voordat dit goed gaat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Geen kaarten meer na nieuwsbrief tip
    door JuliavanRob » 15 jul 2016 16:22 » in Garmin
    Reacties: 7
    Weergaves: 821
  • geen MapShare updates meer?
    door cortrans » 01 mei 2022 11:45 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 304
  • help ! geen sateliet meer op swiss naigatie
    door willem53 » 08 mar 2016 19:16 » in Overige merken -- VASTE INBOUW --
    Reacties: 1
    Weergaves: 440
  • de MFD1 herkent geen CD meer in het menu
    door Edwinvanz » 08 jan 2021 09:04 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 286
  • Pioneer Avic F310BT Probleem met adres invoer.
    door Gmac » 19 okt 2015 14:47 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 996
  • Adres aangemaakt met MyDrive veranderd in mijn GO 6100 World
    door Beckermanneke » 09 mar 2016 18:31 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 505
  • code invoeren
    door abelkabel » 17 okt 2016 15:34 » in Renault
    Reacties: 4
    Weergaves: 994

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”