Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Kan iemand mij vertellen waar ik zo goedkoopmogelijk een VDO MG 3000 telefoonmodule kan aanschaffen. En heeft iemand hiermee ervaring en hoe bevalt dit?
MIjn inmiddels 6 jaar oude vaste autotel heeft zijn langste tijd gehad. Aangezien ik net een ms 5400 heb leek de MG 3000 mij wel wat. Hopelijk is deze niet te duur en zijn er veel mensen met positieve ervaringen mee.
Goeten Jeffrey de Vries
ik heb sinds een maand een MG-3000 in mijn auto zitten ik vind hem perfect.
zie ook bovenstaand topic met foto (aanbieding handelaren) op een MS-5400.deze MG-3000 is voor de nokia's toestellen 6210,6310,6310i en 7110.er zijn ook houders voor de siemens toestellen.
alles bedien je met de afstandsbediening.
ik had er meerde foto's opstaan maar weer verwijderd, ik zat op mijn limiet.
als je meerdere foto's wilt zien hoor ik het wel.
Heb de MG 3000 van topsport gekocht waarvoor dank en deze geinstalleerd. Het werkt perfect met mijn 6310i. Kan via de telefoon bellen en via het navigatiesysteem.
Grt Jeffrey
vriej29 schreef:Heb de MG 3000 van topsport gekocht waarvoor dank en deze geinstalleerd. Het werkt perfect met mijn 6310i. Kan via de telefoon bellen en via het navigatiesysteem.
Grt Jeffrey
Hallo ik heb een probleem met de kabel die in de monitor (beeldscherm) gaat de kabel is er uit getrokken uit de steun wie kan mij helpen heb alles los zit alleen met de kleuren 2x rood.zwart.wit.blauw.