Hoi,
Op mijn MD 96325 Medion (470) krijg ik de melding om mijn geheugenkaart te plaatsen. Die zit er gewoon in.
Weet iemand raad?
Alvast bedankt voor de reactie
groet Jos
Melding geheugenkaart te plaatsen
-
- New Member
-
- Senior Member
Heb je geprobeerd iets te veranderen, nieuwe SoftWare of een andere kaart of zo?
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Ha inderdaad een probleem. De "kaart" was niet meer zichtbaar. Contact gehad met Medion. Dit advies kreeg ik:JW schreef:Heb je geprobeerd iets te veranderen, nieuwe SoftWare of een andere kaart of zo?
Groet,
JW
Plaats een lege in FAT32 geformatteerde kaart in de navigator. Wij raden een kaart aan van 2 Gb. in verband met het formaat van het kaartmateriaal dat is meegeleverd. Deze kunt u eventueel bestellen op www.medionshop.nl (www.medionshop.be) -> Geheugenkaarten -> Secure Digital (SD). Bij geen gebruik van een SD kaart kiest u in het vervolg niet voor "Storage Card" maar voor "My Flash Disk".
> - Druk met uw pennetje op de "reset" knop aan de onderzijde van uw navigatie systeem.
> - Zodra u de tekst "Medion Gopal" in beeld ziet komen en deze kort uit beeld is verdwenen en weer tevoorschijn kwam hoort u kort een "ting-tong" startmelodietje. Tap direct erna op de letter "o" van Gopal. Als het scherm in beeld blijft staan en u niets kunt aantappen gaat u verder met de installatie van ActiveSync.
> - In het menu dat u nu tevoorschijn ziet komen kiest u achtereenvolgens voor "Format Flash" -> "yes" en na een tijdje voor "Ok" -> "Exit". Vervolgens zal de PNA opnieuw opstarten.
> - Na ongeveer een minuut krijgt u een scherm in beeld met een kruisje. Tap telkens in het midden van het kruisje. Hoe precieser u bent hoe sneller u het volgende scherm in beeld krijgt. Tap in het volgende scherm gewoon in het midden.
Vervolgens kreeg ik dus de melding dat er geen kaartje in de navigatie zat.
Kan nergens de cd-rom vinden met Navigator AE 3.0. Die heb ik volgens hen nodig.
Navigatie is inmiddels uit de garantie.
groet Jos
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-