In een Opel Signum die te koop staat zit NCDC2015. Er zat een duitse cd in. Het viel mij op dat de resolutie van de kaart niet hoog was. Hiermee bedoel ik dat wanneer ingezoomd wordt, niet alle straten in de buurt worden aangegeven.
Wordt de straatnaam ook aangegeven door de stem? of alleen linksaf, rechtsaf enz.?
Ik bezit een Garmin Streetpilot 2820. Deze lijkt mij veel geavanceerder, terwijl deze ook al ca 3 jaar oud is.
Wie kan mij meer vertellen over de navigatieapparatuur van de NCDC2015? Eventeel foto's van kaarten? handleiding?
Alvast bedankt.
NCDC2015 vs Garmin Streetpilot 2820
-
- New Member
-
- Senior Member
Als er een Duitse CD in zit mag je sowieso blij zijn dat je iets meer ziet dan hoofdwegen.
De resolutie is inderdaad niet om te gillen maar het systeem is dan ook al sinds 2000 in gebruik en sinds 2004 niet meer geproduceerd. Antiek dus in GPS-land.
Straatnamen worden niet voorgelezen. Jij vindt dat misschien treurig, anderen een groot voordeel want kwebbeltantes met veel verstoring van andere geluidsbronnen kunnen buitengewoon irritant overkomen
Een handleiding kun je hier downloaden en anders voor enkele euros kopen bij de Opel-dealer.
downloads.php?view=detail&df_id=66
De beschikbaarheid van kaarten beperkt zich tot uitsluitend West Europa
De resolutie is inderdaad niet om te gillen maar het systeem is dan ook al sinds 2000 in gebruik en sinds 2004 niet meer geproduceerd. Antiek dus in GPS-land.
Straatnamen worden niet voorgelezen. Jij vindt dat misschien treurig, anderen een groot voordeel want kwebbeltantes met veel verstoring van andere geluidsbronnen kunnen buitengewoon irritant overkomen
Een handleiding kun je hier downloaden en anders voor enkele euros kopen bij de Opel-dealer.
downloads.php?view=detail&df_id=66
De beschikbaarheid van kaarten beperkt zich tot uitsluitend West Europa
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-