DDX8027 - bedienbaarheid

Bart65
Starting Member
Starting Member

DDX8027 - bedienbaarheid

Bericht door Bart65 »

Heb onlangs een DDX8027 aangeschaft...en nou ben ik doorgaans best wel handig met apparatuur, maar wat een #$$%^ ding is dat wat bediening betreft. In mijn ogen is er niets logisch aan, vind bovendien de schermen behoorlijk kermisachtig. Ligt dat nou aan mij, wat heel goed zou kunnen, of is dit idd één vd mindere toestellen van Kenwood?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gentry
Senior Member

Bericht door Gentry »

De nieuwere toestellen zijn wat dat betreft minder fijn dan de oude, is wat zoekwerk.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bart65
Starting Member
Starting Member

Bericht door Bart65 »

Ik dacht dat de 8027 juist een wat ouder, overjarig, model was. Stel..ik kan dit toestel goed slijten, en ik wil bij kenwood blijven, wat voor toestel kun je mij dan aanraden? Of jaartal van uitgave? Is bijv de ddx 8022bt van hetzelfde laken een pak of wat logischer opgebouwd?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gentry
Senior Member

Bericht door Gentry »

Oeps, je hebt het inderdaad over een oud model, voor die tijd wat dat het beste wat je kon krijgen qua functionaliteit en bedienbaarheid.
De DDX-8022BT cq DNX8220BT vind ik persoonlijk qua menu en besturing prima, de DNX7200/DDX7029/8029 waren het best.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bart65
Starting Member
Starting Member

Bericht door Bart65 »

ehh..als ik jouw reactie zo lees, heb ik in principe een makkelijk bedienbaar type en kan het qua bediening nog onoverzichtelijker? Ik zal er dus gewoon aan moeten wennen..... Ik ben vanwege het navigatiegedeelte overgestapt van Alpine naar Kenwood. De navigatie vind ik idd veel beter, maar het radiogedeelte...nee, kan er (nog) niet aan wennen. Ik wil gewoon een simpele HU, zonder al die toeters en bellen. Gewoon stereo...bass, treble...herkenbare knoppen, geen maffe equalizer met 150.000 surround instellingen :?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gentry
Senior Member

Bericht door Gentry »

dan moet je niet de 80xx hebben maar de 60xx of 70xx serie :lol:

Link:
BBcode: