Hoi,
Omdat ik graag een CD wilde hebben van Tsjechië voor mijn Peugeot 406 met Siemens Monochroom navigatiesysteem heb ik contact opgenomen met Peugeot. Tsjechië bestaat niet voor dit systeem en er worden ook geen CD's meer gemaakt. Toen heb ik gevraagd of ik informatie kon krijgen om zelf een CD te maken. Helaas kon Peugeot hier geen antwoord op geven.
Is er iemand, die deze informatie heeft of weet waar je deze informatie kunt krijgen?
Groeten,
P. de Roo
Peugeot 406, 2003
Siemens Monochrome navigatie.
Peugeot 406 Siemens Navigatie - CD formaat
-
- New Member
-
- Senior Member
Navteq is de leverancier van de database-gegevens en Siemens VDO was de toenmalige opdrachtgever namens Peugeot. Het is voorzover mij bekend de enige afnemer van dit systeem geweest
Met een licentie van pakweg een kleine miljoen en de goede software moet je een heel eind kunnen komen.
Ik acht het onmogelijk om zelf iets te kunnen maken, nog afgezien van de rechtmatigheid daarvan
Verstandiger is het om dit systeem, waarvoor de laatste kaartgegevens al van voor 2005 stammen, te vergeten en en een PND-oplossing te kiezen. Heb je ook meteen een Nederlandse stem!
Met een licentie van pakweg een kleine miljoen en de goede software moet je een heel eind kunnen komen.
Ik acht het onmogelijk om zelf iets te kunnen maken, nog afgezien van de rechtmatigheid daarvan
Verstandiger is het om dit systeem, waarvoor de laatste kaartgegevens al van voor 2005 stammen, te vergeten en en een PND-oplossing te kiezen. Heb je ook meteen een Nederlandse stem!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hallo Gerrit,
De laatste kaartgegevens van de Svdo stammen van 2006/2007. En er is ook gewoon een (best wel zwoele), Nederlandse vrouwenstem.
Groet,
Nico.
De laatste kaartgegevens van de Svdo stammen van 2006/2007. En er is ook gewoon een (best wel zwoele), Nederlandse vrouwenstem.
Groet,
Nico.
Hide post links |
-
- Senior Member
Mis!Nico den Haak schreef:Hallo Gerrit,
Groet,
Nico.
De laatste cd's zijn van de genoemde datum, de gegevens daarop van begin 2005!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-