wie o wie weet waar je een gebruikshandleiding kan krijgen van de autoradio van Navaudio?
had navaudio gebeld en konden niet begrijpen dat ik de papieren niet meer had om dat ons huis is afgebrand!
ze moesten het nummer van die papieren en de garantiepieren zien of gemaild krijgen, daarna konden ze me pas een gebruikershandleding toesturen, want ja misschien had ik hem wel gejat ofzo???
ben eventueel ook op zoek naar de afstandsbediening van navaudio, kunnen ze mij ook niet leveren ivm bovenstaand verhaaltje??
wie vind dat navaudio gewoon de boekjes moet kunnen leveren tegen een kleine betaling??
Navaudio
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
-
- New Member
-
- Moderator
Re: Navaudio
Ikkyra88 schreef:...
wie vind dat navaudio gewoon de boekjes moet kunnen leveren tegen een kleine betaling??
Dat is wel über voorzichtig van Navaudi.
Heel vervelend voor je dat je brand hebt gehad.
Nou weet ik niet hoe één en ander precies gaat in zo'n geval, maar er zal toch wel een proces verbaal of iets dergelijks zijn opgesteld naar aanleiding van die brand ?
Is daar niet iets mee te doen ? Copie daarvan opsturen/faxen zou dan misschien kunnen helpen.
Of een andere Navaudio gebruiker die een copie van de handleiding wilt maken voor je, zou je ook mee geholpen kunnen zijn.
Zit je alleen nog met de afstandbediening
Succes = vaker opstaan dan je valt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: Navaudio
wmp schreef:Ikkyra88 schreef:...
Dat is wel über voorzichtig van Navaudi.
Heel vervelend voor je dat je brand hebt gehad.
Nou weet ik niet hoe één en ander precies gaat in zo'n geval, maar er zal toch wel een proces verbaal of iets dergelijks zijn opgesteld naar aanleiding van die brand ?
Is daar niet iets mee te doen ? Copie daarvan opsturen/faxen zou dan misschien kunnen helpen.
Of een andere Navaudio gebruiker die een copie van de handleiding wilt maken voor je, zou je ook mee geholpen kunnen zijn.
Zit je alleen nog met de afstandbediening
ja heb een rapport, maar hun moeten per se de orginele papieren zien,
aan zo'n papiertje van de politie hadden hun niks.
ik heb de radio ook nog eens voor kerstmis gekregen dus weet ook niet op wie zijn naam dit besteld is, wist ik dat wel dan kon ik gewoon een boekje krijgen, maar aangezien ik met hun geen contact meer heb??? wordt dit moeilijk
andere gebruikers probeer ik te zoeken, en te mailen en te bellen maar krijg nisk terug of nemen niet op of is de verkeerde radio.
wordt er langzaam aan gek van, kan nu de navigatie niet meer gebruiken niks,
thnx dat je mij gelyk geeft ivm dat van Navaudio.
Hide post links |
-
- Senior Member
Naar mijn idee moet je gewoon naar dat bedrijf toe gaan, die je hebt gebeld.
Alle bewijzen die je hebt mbt de brand en dat laten zien.
Mijn indruk is dat je dan veel meer bereikt, dan door de telefoon.
succes.
gr.
Alle bewijzen die je hebt mbt de brand en dat laten zien.
Mijn indruk is dat je dan veel meer bereikt, dan door de telefoon.
succes.
gr.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)
door eehbiertje » 12 nov 2016 13:05 » in Overige merken -- VASTE INBOUW -- -
Reacties: 2
Weergaves: 1484
-