Hoi,
Ik zit met een probleempje, ik ben in bezit van een Seat Leon Cupra waar af fabriek een MFD2 in zit.
Nu wil ik mijn JBL versterker ensubwoofer aansluiten, maar toen ik de Navi had uitgebouwd, kwam ik erachter dat deze geen aansluitingen heeeft voor mijn tulpen, en zou ik ook niet weten hoe ik het "remote" (blauwe draadje) kan aansluiten om de versterker aan en uit te krijgen.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb hier en daar wat gesurfd en kwam op een Dietz 1414 en andere Multimedia adapters. maar ik heb niks gelezen over een succesvol aangesloten systeem hoe ik de remote kabel kan aansluiten, en ook niet.
Heeft hier iemand anders dit al succesvol aangesloten?
Versterker +subwoofer op MFD2
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: Versterker +subwoofer op MFD2
g-unit schreef:Hoi,
Ik zit met een probleempje, ik ben in bezit van een Seat Leon Cupra waar af fabriek een MFD2 in zit.
Nu wil ik mijn JBL versterker ensubwoofer aansluiten, maar toen ik de Navi had uitgebouwd, kwam ik erachter dat deze geen aansluitingen heeeft voor mijn tulpen, en zou ik ook niet weten hoe ik het "remote" (blauwe draadje) kan aansluiten om de versterker aan en uit te krijgen.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb hier en daar wat gesurfd en kwam op een Dietz 1414 en andere Multimedia adapters. maar ik heb niks gelezen over een succesvol aangesloten systeem hoe ik de remote kabel kan aansluiten, en ook niet.
Heeft hier iemand anders dit al succesvol aangesloten?
Remote gewoon op geschakelde plus aansluiten van de auto... vervolgens een high/low convertor om lijnsignaal te maken van een speakersignaal..
succes!
Emiel
Electronic4cars
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Heeft jouw JBL enclosure niet toevallig al high input? Dan zit de converter die Emiel noemt al ingebouwd.
Diverse merken hebben een dergelijke actieve subwoofer, de mooiste is naar mijn mening de Pioneer TS-WX77a
Diverse merken hebben een dergelijke actieve subwoofer, de mooiste is naar mijn mening de Pioneer TS-WX77a
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- New Member
Ik zou het niet weten of mijn JBLL dat al standaard heeft, ik denk dat ik het maar gaat laten inbouwen door Ron de Vries Audio.
Want ik kom er zelf niet meer uit.
Iedereen bedankt voor de info!
Want ik kom er zelf niet meer uit.
Iedereen bedankt voor de info!
Hide post links |
-
- Senior Member
het is jammer dat Den Helder aan het andere eind van de wereld ligt...haha
anders had ik je geholpen.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- New Member
Dat hoor ik wel vakerhet is jammer dat Den Helder aan het andere eind van de wereld ligt...haha
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1