GertJan2 schreef:Bij een golf 6 met RNS510 werkt daar de mute aansluiting altijd of moet dan de radio ingesteld worden op telefoon?
Heb een golf 6 met een parrot3100 en car2iso2car, maar als ik bel hoor ik de navigatiestem erdoorheen (onduidelijk).
Als ik de iso stekker van de parrot (die voor de speakers) los trek is de stem weg. Als ik de mute op de radio aansluit gebeurt er niks??
enig idee.
schijnt ook voor te komen bij sommige skodas
Radio hoeft niet ingesteld te worden voor telefoon.
Ben persoonlijk geen voorstander van car2iso2car adapters, zijn vaak storingsgevoelig of niet juist bedraad.
Waarom gebruik je de Line-in kabels van de Parrot niet, heeft als vordeel dat je het volume van het telefoon gesprek op de radio + Parrot kunt bedienen.
Wil je wel of niet de navigatie stem nog horen op het moment dat je aan het bellen bent?
Indien je de stem wilt blijven horen kun je beter de Line-in kabels gebruiken en deze aansluiten op de groene 12 polige stekker in de quadlock stekker.
Indien deze stekker nog niet aanwezig is heb je deze onderdelen nodig VW stekker = 3B7 035 447 B + een kabel 000 979 009 te bestellen bij de betere VW dealer.
Aansluitingen: Line-in + op positie 12, Line-in - op positie 6, mute kabel op positie 10 van de 12 polige groene stekker.