Adapterbox ?
Nee hoor, gewoon de stekker uit de 9500 gehaald, en de draadjes van de MS5200 daar op aangesloten
Alle signalen waren immers aanwezig, met uitzondering van de achteruit-rij signaal.
Dus puls, min-pool en plus-pool (voor en na contact) van de NAX9500 aangesloten op de MS5200
Zat geloof ik ook nog een draad voor verlichting in, maar die gebruik ik toch nooit, dus heb ik niet aangesloten.
Wel een andere GPS antenne gebruikt
De steun van de VMA633 monitor kon ik gebruiken voor de MS5000 monitor
Feitelijk heb ik nu twee vast ingebouwde navigatiesystemen in de auto zitten, waarbij de NAX9500 is uitgeschakeld en de monitor en afstandbediening heb ik er uit gehaald. De kabel voor de monitor zit er nog gewoon, dus alles is ook zo weer aan te sluiten.
Nu zou de NAX9500 ook in staat moeten zijn video cd's ofzo af te spelen, en aangezien er ook nog een clarion dakmonitor voor de achter passagiers in zit, misschien dat ik daar nog eens mee ga spelen.
Maar dat denk ik niet
Kan je de MS5200 wel van harte aanbevelen, dus als vervanger zeker geschikt.
Het is een heel klein systeem vergeleken met de NAX9500, past in menig handschoenenvakje, dus dat vak in je auto waar nu het systeem zit komt dan weer beschikbaar voor iets anders.
Heb echter geen achteruit rij camera. Kan er wel op, maar daar weten anderen op dit forum je veel meer over te vertellen wat je dan nodig hebt om je huidige camera te blijven gebruiken.