Hoi,
Ik heb sinds kort een Renault Laguna II gekocht met Carminat Navigatie. Nu heb ik twee problemen tijdens het gebruik hiervan.
Probleem 1: Als ik rij heeft de navigatie geen probleem om mij te lokaliseren en is mijn positie ook correct. Echter als ik stil sta (Stoplicht / file / Parkeerplaats) gaat mijn positie op de navigatie verder alsof ik nog aan het rijden ben. Als ik dan weer rij dan herkent hij weer de juiste positie. Dit is erg irritant als ik ergens naar toe rij en vlak bij de eindbestemming ben echter nog een paar straten verwijderd terwijl mijn navigatie al verteld dat ik de eindbestemming al bereikt heb.
Probleem 2: Soms blijft hij “flipperen” tussen mijn huidige locatie en +/- 500 meter verder op de route.
Zou dit een probleem kunnen zijn met de antenne? Hoe kan ik dit testen en wat is de makkelijkste oplossing?
Door problemen met de navigatie (Frustratie / onoplettendheid) heb ik al schade aan mijn auto gehad en ik wil voorkomen dat dit nogmaals gebeurd!
Sorry als dit onderwerp al ergens anders behandeld is echter kon ik geen antwoord vinden in de groot aantal geplaatste posts op dit forum.
Problemen met Carminat navigatie Renault Laguna
-
- New Member
-
- Senior Member
Jouw probleem is enige malen aan de orde geweest.
Het kan heel goed zijn dat iemand zo vriendelijk is geweest om de DEMO mode in te schakelen
Het kan zijn dat je dit in het diagnosemenu moet uitschakelen (code 4112)
Het kan heel goed zijn dat iemand zo vriendelijk is geweest om de DEMO mode in te schakelen
Het kan zijn dat je dit in het diagnosemenu moet uitschakelen (code 4112)
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 1666
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2280
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1069
-
-
Weergaves: 605
-
-
Carminat SH1 pijltjes navigatie firmware beschadigd?
door Morris » 08 mar 2017 10:45 » in Navigatie algemeen -
Weergaves: 593
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 974
-
-
Weergaves: 780