Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Hier heb ik een paar telefooncamara shots gemaakt van zowel de kaarten uit 2003, als ook de kaarten uit 2008.
Op beide kaarten komen deze stippen voor en het rare vrijwel alleen op de route die ik rijd, niet op de zijwegen of of andere wegen.
Soms wel staan ze in the middle of nowhere, waar echt niets staat dan gras.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
In eerste instantie zat ik te denken dat het met files te maken heeft, maar zoals je schrijft, ze staan ook in de weilanden.
Stond er toen je daar reed een file of heel druk verkeer?
Gebeurd het altijd als je een route ingeeft, naar waar dan ook?
Anders zou ik geen idee hebben wat het is, ik heb zoiets nog nooit gezien.
Misschien zijn er andere mensen op dit forum met hetzelfde systeem.
Nog even terugkomend op het huisnummer verhaal, je schreef dat net die 2 huisnummers er "later" bij zijn gekomen.
Dan kan ik mij goed voorstellen, dat ze er niet opstaan, immers de kaartenmakers gaan niet elk jaar kijken of er ergens huizen tussen gebouwd zijn, nieuwe wegen zijn veel belangrijker dan een huisnummertje.
heb een mazda 6 2011 wil een navigatie in bouwen is deze al standaard voorzien van aansluitingen en waar zijn deze aansluitingen allemaal voor en moet er een gps antenne geplaats worden ?
ik heb een navman f10 (X11-15302) zodra ik mijn oplader zowel de auto als de laptop aansluit krijg ik een beeld van een laptop naar de navi dus kan hem niet gebruiken in de oplaadstand wie weet er raad?
Ik heb een Hyundai ix20 van 2010,Nu heb ik een probleem met het touchscreen van mijn audio en navigatiesysteem.
Heel vaak reageert het touchscreen niet als ik het aanraak. Soms in het begin wel en als je dan bezig ben met adres ingeven dan weigert...
Ik heb een paar sets van het Mazda navigatisysteem op de kop kunnen tikken.
De data van 2014-2015 staat erop.
Ze werken in de Denso systemen van 2005 tot 2010, mogelijk is er bij de ietwat oudere systemen een firmware update nodig, deze kan...
Ik ben nieuw hier en heb dringend hulp nodig.
Vandaag probeerde ik de nieuwe firmware update uit te voeren.
Nadat het gelukt was, startte ik mijn auto, hij begon weer met de update en toen ik hem uitzette kreeg ik hem niet meer...
door michelbrand1976 » 10 mei 2016 23:32 » in V.A.G
Goedendag,
Ik heb in 2014 mijn RNS300 laten vervangen door een RNS510 (in mijn Passat van eind 2008). Meteen vanaf het begin werkte de stuurwiel-bediening niet goed en ben ik nog een keer bij de firma (Track Motion Apeldoorn) terug geweest. Nu kan...
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem dat ik al meerdere keren voorbij heb zien komen maar waar ik nog geen oplossing voor voorbij heb zien komen.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik heb een bmw 318 gekocht met vdo dayton ingebouwd. Deze heeft het...