Mijn pc 5400 wil sinds kort de cd niet meer uitwerpen.
Volgens mij ligt het aan de eject knop, deze komt niet meer terug
na het indrukken. Is hier een oplossing voor.
Gerrit
eject knop
-
- Average Member
-
- Moderator
Is die knop zo vervuild dat die niet meer terugkomt ?
In dat geval zou je met twee naalden of spelden de knop proberen terug te trekken.
Het kan natuurlijk ook dat in de software instelling de eject knop is uitgeschakeld, maar een eject knop die niet terug komt...
In dat geval zou je met twee naalden of spelden de knop proberen terug te trekken.
Het kan natuurlijk ook dat in de software instelling de eject knop is uitgeschakeld, maar een eject knop die niet terug komt...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Die Ejectknop op de 5400 kun je nauwelijks indrukken, die heeft maar een "slag" van iets van een mm. En hij ligt van nature wat terug.
De vraag is dus of het wel daaraan ligt, ook ik denk aan een SW blokkering, die kun je in het menu via diagnose opheffen. Kijk daar even.
Als dat niet het geval is, druk eens een paar keer kort op die Ejectknop, dat wil wel eens helpen.
Overigens, werkt het systeem verder wel normaal?
En wat voor CD zit er in, is dat een origineel of een kopie? Met die laatsten zijn er vaker problemen
Groet,
JW
De vraag is dus of het wel daaraan ligt, ook ik denk aan een SW blokkering, die kun je in het menu via diagnose opheffen. Kijk daar even.
Als dat niet het geval is, druk eens een paar keer kort op die Ejectknop, dat wil wel eens helpen.
Overigens, werkt het systeem verder wel normaal?
En wat voor CD zit er in, is dat een origineel of een kopie? Met die laatsten zijn er vaker problemen
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |