goedendag mensen,
ik heb sinds kort een pioneer avic x3.2 BT in mijn peugeot geplaatst en moet zeggen dat het een geweldig toestel is.
maar nu het volgende.
als ik de navigatie gebruik en ik toes alles in dan vind hij de route gelijk maar na enige tijd gereden te hebben valt alles weg, de aankomst tijd valt weg en de instructies stoppen ook.
wel blijf je de groene lijn zien die je moet volgen maar verder gebeurt er weinig.
soms dan piept ie een keer dat ie aan het berekenen is maar ook dan valt hij weer weg.
iemand van hier die misschien een idee heeft wat het probleem kan zijn.
hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen
mvg Lawrence
Pioneer avic x3.2 BT is telkens de weg kwijt
-
- New Member
-
- Senior Member
Meest waarschijnlijke oorzaak:
Het snelheidssignaal is niet of niet juist aangesloten
Het snelheidssignaal is niet of niet juist aangesloten
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
-
- Senior Member
Ergens in de elektrische installatie van jouw Peugeot zijn zowel een snelheidssignaal als een achteruitrijsignaal beschikbaar. Deze moeten beiden geheel volgens de inbouwhandleiding op de AVIC worden aangesloten. Zonder deze signalen kun je niet of nauwelijks navigeren.
Hoewel het hier een GPS systeem betreft vindt navigatie voor 99% plaats aan de hand van de signalen van de auto zelf en niet van de GPS. Eea staat ook keurig uitgelegd in de door Pioneer gepubliceerde handleidingen
Om uit te zoeken waar deze aansluitingen zich bevinden is het minimaal noodzakelijk om het specifieke type en bouwjaar te weten
Hoewel het hier een GPS systeem betreft vindt navigatie voor 99% plaats aan de hand van de signalen van de auto zelf en niet van de GPS. Eea staat ook keurig uitgelegd in de door Pioneer gepubliceerde handleidingen
Om uit te zoeken waar deze aansluitingen zich bevinden is het minimaal noodzakelijk om het specifieke type en bouwjaar te weten
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-