Hoi Iedereen,
sinds kort heb ik een nieuwe auto met daarin de kenwood 7240. Ik heb een telefoon de HTC Diamond Pro. Ik heb deze geconnect met het navigatie systeem. Tijdens het rijden wil het wel eens voorkomen dat ie niet meer geconnect blijft en of dat ik niet meer het telefoon boek kan gebuiken.
Daarnaast is het ook zeer irritant dat ik de telefoon van stand-by moet halen zodat ik kan bellen.
Kent iemand van jullie deze problemen ook en heeft iemand misschien een oplossing.
Alvast Bedankt
Kenwood 7240 Telefoon blijft niet geconnect
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Ik neem aan dat je bedoelt dat je je telefoon hebt gekoppeld met het Bluetooth deel van je Kenwood en niet met de navigatie. Heb je al gecontroleerd of je de laatste BT update van Kenwood op je toestel hebt staan?
Op de site van Kenwood kan je de updates vinden en ook de lijst van ondersteunde telefoons.
Op de site van Kenwood kan je de updates vinden en ook de lijst van ondersteunde telefoons.
http://www.kenwood.com/cs/ce/bt/index.phpDe volgende updates zijn beschikbaar voor de DNX7240BT:
Systeem
Firmware:
1.5.0
Bluetooth:
1.70
Navigatie
Map versie:
City Navigator Europe NT 2009
Firmware:
Binnenkort beschikbaar
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Hoi Figaro,
Ik heb me telefoon gekoppeld met bleutooth. Heb het wachtwoord juist ingetikt en kan daarna ook me telefoon goed gebruiken. Ik had de link die je me doorstuurde al een keer bekeken. Maar ik hoef toch niks op me telefoon te installeren? Heb trouwens ook de nieuwste firmware update.
Hebben mensen misschien nog andere suggesties
Ik heb me telefoon gekoppeld met bleutooth. Heb het wachtwoord juist ingetikt en kan daarna ook me telefoon goed gebruiken. Ik had de link die je me doorstuurde al een keer bekeken. Maar ik hoef toch niks op me telefoon te installeren? Heb trouwens ook de nieuwste firmware update.
Hebben mensen misschien nog andere suggesties
Hide post links |
-
- Senior Member
staat je telefoon wel in de lijst van Kenwood?
Zelf kon ik alleen een HTC Touch Diamond of Touch pro T7272 vinden bij jou toestel.
Dus is jouw Diamond pro 1 van deze 2 toestellen?
staat op je telefoon de meest recente firmware update.
Zelf heb ik een nokia en na een firmware update van de telefoon ging het koppelen een stuk beter.
Zelf kon ik alleen een HTC Touch Diamond of Touch pro T7272 vinden bij jou toestel.
Dus is jouw Diamond pro 1 van deze 2 toestellen?
staat op je telefoon de meest recente firmware update.
Zelf heb ik een nokia en na een firmware update van de telefoon ging het koppelen een stuk beter.
Hide post links |
-
- Starting Member
Hoi Figaro,
Dat is zeker een mooie suggestie. Ik heb even gekeken en heb de nieuwste firmware versie dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen.
Daarnaast wordt de telefoon ook wel Touch Pro genoemd dus de versie is zeker wel compatible.
Ik hoop dat mensen misschien nog meer suggesties hebben.
Dat is zeker een mooie suggestie. Ik heb even gekeken en heb de nieuwste firmware versie dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen.
Daarnaast wordt de telefoon ook wel Touch Pro genoemd dus de versie is zeker wel compatible.
Ik hoop dat mensen misschien nog meer suggesties hebben.
Hide post links |
-
- Senior Member
HTC's zijn niet de meest fijne toestellen voor dit soort apparaten.
Probeer eens op zowel de HTC als de Kenwood de pairing te verwijderen en paar hem dan opnieuw.
Probeer eens op zowel de HTC als de Kenwood de pairing te verwijderen en paar hem dan opnieuw.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- New Member
mijn ervaring met een 5240bt is dat WM 6.1 apparaten niet goed worden ondersteund WM 6.0 gaan werken over het alegemeen wel
Hide post links |
-
- New Member
5240BT met N73 probleem
Ik heb ook problemen met de connectie van mijn Nokia N73 met in mijn geval een 5240BT. Soms werkt het, meestal niet. De telefoon geeft WEL altijd aan dat er verbinding is, de synchronisatie loopt ook, maar de Kenwood ziet niks. Ik heb de Bluetooth firmware nog eens geflasht (geen nieuwe versie, ik had al 1.70) en direct daarna werkte het. Unit een keer uit en weer aan: problemen zijn weer precies als voorheen. Ik word er gek van, heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt???
Hide post links |
-
- New Member
Connectie valt weg - bluetooth op niet vindbaar zetten
Hi all,
Pas toen ik de 7240 in gebruik had genomen, heb ik ook een aantal maal de connectie verbroken gehad (Nokia 6233). Nu eigenlijk niet meer. Wat ik heb gedaan is de bluetooth op niet vindbaar zetten. Maw, andere apparaten zien jouw telefoon niet. Veel rijden op snelweg en spits zorgt voor vele wisselende BT apparaten in de buurt. Ik kan me voorstellen dat het hier aan ligt, ik weet het overigens niet zeker.
Wat me verder opvalt is dat sommige mobiele telefoons, zoals die van mij, de optie hebben om na een gesprek de samenvatting te kunnen tonen. Met BT wordt die samenvatting nog doorgezonden naar de auto terwijl je op dat moment al weer aan het bellen bent naar een ander nummer. Bij mijn vorige auto, geïntegreerde BT kit, was dit ook elke keer een probleem (dus eerst even wachten...).
Pas toen ik de 7240 in gebruik had genomen, heb ik ook een aantal maal de connectie verbroken gehad (Nokia 6233). Nu eigenlijk niet meer. Wat ik heb gedaan is de bluetooth op niet vindbaar zetten. Maw, andere apparaten zien jouw telefoon niet. Veel rijden op snelweg en spits zorgt voor vele wisselende BT apparaten in de buurt. Ik kan me voorstellen dat het hier aan ligt, ik weet het overigens niet zeker.
Wat me verder opvalt is dat sommige mobiele telefoons, zoals die van mij, de optie hebben om na een gesprek de samenvatting te kunnen tonen. Met BT wordt die samenvatting nog doorgezonden naar de auto terwijl je op dat moment al weer aan het bellen bent naar een ander nummer. Bij mijn vorige auto, geïntegreerde BT kit, was dit ook elke keer een probleem (dus eerst even wachten...).
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Complete VDO PC5700 + Kenwood DDX-7029 + Kenwood CAW-1000RV
door gniewold » 05 apr 2015 23:04 » in Te Koop Aangeboden -