Beste mensen,
ik heb net mijn mfd2 verkocht en werd vrijwel direct weer gebeld door de koper dat de code die ik meegeleverd had niet werkte. deze had ik van de vorige eigenaar gekregen. het rare is dat de code ook met een oranje sticker op de navi zelf zit. ik begrijp er niets meer van.
wat denken jullie? kan de dealer bijvoorbeeld aan de hand van chassinummer en kenteken de originele code opvragen of moet ik hem echt laten 'kraken'?
graag jullie advies.
thanks alvast
Code mfd2 wordt niet geaccepteerd
-
- Junior Member
-
- Normal Member
Als het een legale is, kun je gewoon naar de dealer gaan en die de code laten opvragen. Je moet je even legitimeren en daarna wordt aan de hand van het serienummer en chassisnummer de code opgevraagd voor je. Of er kosten aan verbonden zitten kan ik je niet vertellen. Neem voor de zekerheid ook je aankoopbon mee.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Junior Member
ik heb de auto net een maand en volgens de vorige eigenaar zat de navi er standaard in. ik kan me haast niet voorstellen dat het een gestolen navi is..
Hide post links |
-
- Normal Member
-
- Junior Member
uhm, er zit wel een antenne op. of dit een navi antenne is weet ik niet. ik weet wel dat er een gps box uit is gehaald tijdens het uitbouwen van de mfd2.
heeft dat er iets mee te maken denk je?
heeft dat er iets mee te maken denk je?
Hide post links |
-
- Normal Member
Als er een GPS antenne op dak zit (meestal voor die lange spriet, ongeveer 3 cm in het rond), dan zat er af-fabriek een navi-systeem in. Zat de gps antenne achter het dashboard of zo, dan dus niet.
Hide post links |
-
- Junior Member
-
- Average Member
Bij een Golf 5 is het meestal een "haaievin" antenne die als GPS fungeert. Als de navi code op de unit zelf stond is het vaak een ge-hercodeerd apparaat en dus waarschijnlijk een gerepareerd of via diefstal verkregen apparaat.
Er zijn bedrijven die deze units opnieuw kunnen hercoderen overigens. Google maar even zou ik zeggen.
Er zijn bedrijven die deze units opnieuw kunnen hercoderen overigens. Google maar even zou ik zeggen.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 4
Weergaves: 1059