Kan Geen DVD afspelen met RNS 5001
-
- New Member
Kan Geen DVD afspelen met RNS 5001
Hey,Voor mij is dit allemaal Chinees wat hier word verteld.Het punt is dat ik nu sinds 2 dagen een splinter nieuwe VW Crafter heb.Maar kan helaas geen DVD afspelen .Ook niet terwijl ik stil sta met de handrem op.Er komt steeds CD-O error te voorschijn.Het zijn althans originele DVD's van de winkel.Alsook wanneer ik de CD verwijder van de Gps,om Bv een een muziek cd'tje af te spelen dan kan ik mijn navigatie niet gebruiken.Dus ik kan enkel mijn navigatie gebruiken zolang de desbetreffende CD erin steekt.Bij de garage weten ze niet wat het is ,want ze hebben hier nog nooit mee gewerkt omdat dit zogenaamd nog maar net uit is.Kan iemand mij hierbij helpen,want er werd me ook geen handleiding van meegegeven. Merci
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Voorzover mij bekend is de RNS 5001 de goedkoopste uitvoering van de Comand DVD navigatie met geen enkele mogelijkheid tot DVD afspelen
Noch de Crafter noch de navigatie hebben, afgezien van het logo, ook maar iets met VW te maken. Gewoon geleend van Mercedes
http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... hp?t=10772
Noch de Crafter noch de navigatie hebben, afgezien van het logo, ook maar iets met VW te maken. Gewoon geleend van Mercedes
http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... hp?t=10772
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-