Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Geachte Lezers
Ik ben geheel nieuw hier dat als eerste
Mijn vraag Wat zijn de meest recente navigatie cd's voor de vdo dayton 5000 of 5100 ?
Heeft misschien iemand deze te koop oid ?
ik weet niet welke ik heb precies (waar zie ik dat )
m vr gr Ronald
Dat typenummer staat gewoon op de computer, bovenop als ik me goed herinner.
En of het een 5000 of 5100 is maakt niet uit voor de CD's, zolang het geen C-IQ toestel 5400-5500-5600-5700 is kun je de CD's gebruiken in die Navco link.
Je kunt ook in het Menu kijken bij Instelingen, daar kun je de HW en SW versie zien. Wat staat daar?
Maar de vraag blijft: wat staat er op de CD die je nu hebt?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Da's inderdaad een heeeeele ouwe, misschien nog te gebruiken als onderzetter als je een nieuwe aangeschaft hebt.
Mijn advies: koop de nieuwe Navteq bij Navco, da's de beste keus, imho beter dan de TeleAtlas.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Goeie middag,
Hier een vraag wat ik met m'n nav computers aan moet ik heb nu 2 x 5100 en 3 x 5000 en allemaal dezelfde kwaal dat het aanwijzertje ( cursor ) niet midden op het scherm blijft maar aan de wandel gaat en dan weer ergens anders opduikt...
Hallo iedereen.
Voor een schoolproject doen wij een onderzoek naar hoe de navigatieapparaten van TomTom beter kunnen. (we werken voor dit onderzoek ook daadwerkelijk samen met leden van TomTom Nederland)
Het zou ons heel erg helpen als u de volgende...
Ben in bezit van een bmw320d E46 station uit 2005 met een navigatiesysteem PC5400 en een 5000mm monitor (?).
Wil op dit systeem een achteruitrijcamera aansluiten.
Nu wordt er steeds verwezen naar al geplaatste vragen en reacties,...
Begin dit jaar een Renault Megane 1.5 Dci Grand Tour gekocht met daarin een Becker Carminat 5000 systeem. Helaas begon kort daarna het bekende display probleem (flikkeren) al voor te doen. Maar in principe kon ik prima genieten van de...
Hallo ik heb een probleem met de kabel die in de monitor (beeldscherm) gaat de kabel is er uit getrokken uit de steun wie kan mij helpen heb alles los zit alleen met de kleuren 2x rood.zwart.wit.blauw.