Ik heb al diverse postings gezien die melding maken van het geluid van een blaffende hond maar heb helaas nog niet een passende uitleg kunnen vinden.
Als ik de auto start in R'dam heb ik gewoon radio, alle zenders. Zodra ik de snelweg oprij (vanmorgen naar Zoetermeer) valt de radio weg en hoor ik alleen nog het geluid van een blaffende hond. Zodra ik bij mijn bestemming kom heb ik weer radio. Ik heb geen route gepland of zo.
Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt.
Blaffende hond in AVIC-F900BT
-
- Starting Member
-
- Moderator
Is het ZO warm buiten?
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa
TomTom One XL Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Je kan beter een blaffende hond hebben als de auto geparkeerd staat. Blijft je navi misschien ook wat langer in de auto.
Maar na mijn weten zou hij alleen mogen blaffen als er een flits camera in zicht is. Misschien kan je eens proberen de flitspalen te verwijderen op je F900BT.
Maar na mijn weten zou hij alleen mogen blaffen als er een flits camera in zicht is. Misschien kan je eens proberen de flitspalen te verwijderen op je F900BT.
Hide post links |
-
- Starting Member
Flitspaalmelding uitgezet en de hond is weg.
Wel raar dat ik over een traject van 20 kilometer alleen maar geblaf hoor en geen flitspaal heb gezien...
Wel raar dat ik over een traject van 20 kilometer alleen maar geblaf hoor en geen flitspaal heb gezien...
Hide post links |
-
- Normal Member
Misschien moet je eens proberen de flitspalen opnieuw te installeren. Waarschijnlijk vorige keer wat fout gegaan.Repo schreef:Flitspaalmelding uitgezet en de hond is weg.
Hide post links |
-
- New Member
Is het probleem na opnieuw installeren verholpen? ik heb hetzelfde honden geluid op momenten dat er niet direct een flitspaal in de buurt zit...
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1365