Avic F310BT

Gebruikersavatar
robsel
Average Member
Average Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 okt 2008 18:05

Avic F310BT

Bericht door robsel »

Pioneer komt in juni met de nieuwe Avic F310BT.
Simpel toestel lijkt wel verdacht veel op de navgate F500BT, althans het front.
Heeft een FM/AM tuner en een 50Wx4 versterker,cd-speler met mp3-aansluiting en handsfree bellen.
Prijs vanaf €799 en met een afneembaar front en een 4GB-geheugenkaartje.

Als hij net zo werkt als de navgate 700/900 serie dan...........?

gr.
Rob

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »

Maar zo te zien, helaas, met een veel kleiner scherm als de 700/900.....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
quell
Senior Member
Berichten: 451
Lid geworden op: 10 mei 2007 11:15

Bericht door quell »


Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
piet moria
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2009 13:46

Al iemand ervaring?

Bericht door piet moria »

Is er al iemand die de moed heeft gehad om deze nieuwe telg van de Pioneer familie te kopen? Ik ben erg benieuwd naar de eerste gebruikers ervaringen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Ik heb er 1 ingebouwd en ik moet zeggen het valt me niet tegen.
Bediening is een stuk sneller dan de voorgaande serie.
Bluetooth klonk ook goed.
Als je hem aanzet staat het scherm direct aan, is wat anders dan 1,5 minuut wachten.

Je moet er alleen wel een inbouwslede bijkopen, die zit er helemaal niet bij!
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wiwes
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2008 20:01

prijswinnaar...of toch niet?

Bericht door wiwes »

Hallo mede navigators..

Ik heb via Pioneer onlangs een Pioneer 310 BT inclusief inbouw gewonnen met een sms aktie Discovery Channel.
Helemaal verbaasd en verblijdt moet ik je zeggen werd ik gebeld door DC hierover.
Al speurend op het internet zag ik dat het om een prachtig systeem ging..wel de basisversie maar toch..je wint het tenslotte maar en dat met een simpele sms ...

Gekeken wie in de regio dit zou kunnen inbouwen..in onze net aangeschafte saab 9-3 sport sedan 2003.
Je voelt 'm al aankomen: niet in te bouwen dus..wel met een opbouwscherm...bah..

dit in tegenstelling wat het het nieuwste boek van pioneer hierover beschrijft...

Ik herhaal letterlijk wat er staat beschreven: weg met die zuignappen, en beugels om je navigatie in te kunnen bouwen.
Er is nu een volledig geintegreerd systeem voorhanden die deze zaken overbodig maakt.

Nou...dus niet...past niet en na onderling overleg met diverse inbouwstations in deze regio gaat dat dus niet lukken.
Wat en misreclame van Pioneer zeg!! Blij maken met een dooie mus...maar....wat blijkt...

Pioneer denkt wel degelijk met mij mee...want...ik mag iets uitzoeken ter vervanging van de prijs...
wat ik ook maar nodig had...in huis aan audio oid.

Ik op zoek naar een LCD TV...deze stonden immers in de aanbieding bij Polectro te koop omdat deze serie Kuro van Pioneer uit de handel zou worden gehaald.

Mag ik niet een Kuro uitzoeken omdat dit apparaat niet meer op voorraad is in Belgie in hun eigen voorraad...
tsja...wat dan te kiezen...lijkt een luxe probleem te gaan worden onderhand maar loopt onderhand ook uit op een vervelende zaak..Ik mag dus niet via de officiele Pioneer dealer alsnog een LCD TV scherm welke momneteel voor de helft van de prijs wordt aangeboden aanschaffen...nee het moet via de voorraad die Pioneer in Belgie heeft staan gaan. Zo vallen er diverse opties af...en krijg ik meer voor mijn prijs / geld als ik bij de dealer iets aanschaf...ipv rechtstreeks via Pioneer zelf.....

zo kost een setje geluidsinstallatie bij de dealer vele honderden euri goedkoper dan bij Pioneer zelf..


heb uiteindelijk op aanraden van Pioneer gekozen voor een PDX Z9 home centre..met als het goed is 2 KEF C3 boxen erbij geleverd...wacht nu op antwoord van hun kant..of ze hiermee akkoord gaan...

Zo blijkt een luxe probleem toch nog de nodige overleg en afstemming nodig te hebben...omdat Pioneer zegt dat alle systemen een passende manier van inbouw hebben...dus niet...en dat vind ik dan wel weer jammer...

Ik wacht een belletje van Pioneer af...wanneer men de set wil gaan afleveren..

al met al heb ik een prima werkende Garmin navi wide thuis liggen die ik maar weer ga gebruiken..helaas ook met zuignap..hahahha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Pioneer Avic F310BT Probleem met adres invoer.
    door Gmac » 19 okt 2015 14:47 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 999
  • Avic-X1
    door Hans01 » 07 okt 2017 15:44 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 476
  • Avic-X1
    door Hans01 » 07 okt 2017 22:38 » in Mobiele Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 436
  • AVIC-F960DAB
    door ralphaa » 16 jan 2015 19:24 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 1233
  • Avic F30BT
    door ReneterH » 19 jan 2015 19:17 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 357
  • AVIC-F9220BT
    door GerardTDCI » 09 apr 2016 17:42 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 5
    Weergaves: 747
  • Avic f970bt
    door Buffel73 » 14 feb 2016 08:46 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 641

Terug naar “Vaste Pioneer systemen”