MS 4200RS
-
- New Member
MS 4200RS
Hallo Ik ben in het bezit van een MS 4200RS van 3 jaar oud. Nadat een paar keer het geluid wegviel is het nu helemaal afgelopen met het geluid, de radio + navigatie en de cd wisselaar alles werkt alleen heb geen geluid. is het nog de moeite waard om hem te repareren of kan ik beter een nieuwe kopen gr L Schotanus
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Dat is mij ook al eens overkomen bij de MR4000.
Toen kon ik het oplossen door de kontaktjes op het afneembare front goed schoon te maken, met een wattenstaafje dat met een beetje spiritus bevochtigd was. Geen scherpe voorwerpen gebruiken, en al helemaal geen metaal, dat veroorzaakt sluiting tussen de verende pennetjes op het vaste gedeelte.
Even proberen, zou ik zeggen, kleine moeite.
Als dat allemaal niet helpt zou je de unit eevn kunnen demonteren en kijken of de bruine stekker (luidsprekerbedrading) wel goed in je 4200 gestoken is.
Groet,
JW
Toen kon ik het oplossen door de kontaktjes op het afneembare front goed schoon te maken, met een wattenstaafje dat met een beetje spiritus bevochtigd was. Geen scherpe voorwerpen gebruiken, en al helemaal geen metaal, dat veroorzaakt sluiting tussen de verende pennetjes op het vaste gedeelte.
Even proberen, zou ik zeggen, kleine moeite.
Als dat allemaal niet helpt zou je de unit eevn kunnen demonteren en kijken of de bruine stekker (luidsprekerbedrading) wel goed in je 4200 gestoken is.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- New Member
Dat heb ik al gedaan maar kan geen losse stekker vinden als ik de radio aan doe hoor ik wel een tik uit luidsprekers komen maar meer niet
Hide post links |