Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Blaupunkt Wechsler
mit dem Interface von Blaupunkt (7 607 596 510) an Blaupunkt 10 fach Wechsler CDC-A08, funktioniert einwandfrei. CD 7 bis 10 können mit den Pfeiltasten oben links rauf/runter und die Tracks mit Pfeiltasten rechts/links angewählt werden. Im Display wird von CD 6 bis 10 immer CD 6 angezeigt. Der gewählte Track wird numerisch korrekt angezeigt.
Oder 5-Fach IDC-A09
Je bent redelijk beperkt in de keuze!
En je kunt meteen je Duits oefenen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Voor de tweede keer is de navigatie uit mijn Audi A3 2.0 TDI uit 2009 gestolen.
Nu wil ik eens wat anders dan de jat-gevoelige RNS-E die er standaard inzit.
Wat zijn op de moment de beste systemen?
Budget is (incl. inbouw) zo'n...
ik heb een vraag, ik heb een audi a6 met een orginele audi navi plus, echter is mijn accu los gehaald en ik heb geen code om de navi her te activeren.
nou had ik een site gevonden maar deze geeft aan dat het niet te vinden is.(
door michelbrand1976 » 10 mei 2016 23:32 » in V.A.G
Goedendag,
Ik heb in 2014 mijn RNS300 laten vervangen door een RNS510 (in mijn Passat van eind 2008). Meteen vanaf het begin werkte de stuurwiel-bediening niet goed en ben ik nog een keer bij de firma (Track Motion Apeldoorn) terug geweest. Nu kan...
Ik heb gisteren me bmw 335i coupe bi turbo uit 2007 opgehaald met werkende wisselaar maar lijkt of er geen stroom op zit hij deed het wel maar krijg zelfs me wisselaar er niet uit via onboard menu entertainment geeft ie wel aan bezig met laden maar...
In het kader van de verhuis-opruiming.
Een verhuisdoos vol met VDO Dayton 'spul'
Minimaal 1 werkende MS4200 RS, en een 6 CD wisselaar.
Afhalen te Amersfoort.