Ik heb zopas mijn Samsung I900 gekoppeld aan de Kenwood DNX5240BT.
Het probleem is nu dat ik mijn telefoonboek niet in mijn Kenwood krijg kan iemand mij helpen?
Het enige wat ik krijg is enkel de uitgaande en inkomende gesprekken.
Die kan ik op het scherm van de Kenwood aanklikken de andere vakjes staan niet opgelicht en kan ik dus ook niet gebruiken.
Als ik een gsmnr.naar de Kenwood stuur ziet ik bovenaan DL dat hij normaal het nummer download maar het is nergens te vinden.
Dus m.a.w. mijn telefoonboek op de Kenwood kan ik niet gebruiken.
Dus de enige manier om te bellen is dus de nummer in mijn gsm intikken en dan kan ik bellen.
Gebeld worden lukt ook dat is geen probleem.
Enkel als ik bel duurt het ook een poosje.
Ik had eens geprobeerd met mijn reserve gsm een Sony Ericsson K750i en daar is het net hetzelfde.
Samsung Omnia I900 aansluiten op een Kenwood DNX5240BT
-
- Starting Member
-
- New Member
Controleer even of je telefoonnummers in je telefoon of op je simkaart zijn opgeslagen.
Voor het functioneren van je telefoon is dit geen probleem die kan beide prima afhandelen.
Als je gebruik gaat maken van synchronisatie of het doorsturen naar bijv je radio kan het zijn dat de nummers echt in het telefoongeheugen moeten staan.
Voor het functioneren van je telefoon is dit geen probleem die kan beide prima afhandelen.
Als je gebruik gaat maken van synchronisatie of het doorsturen naar bijv je radio kan het zijn dat de nummers echt in het telefoongeheugen moeten staan.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Ik heb hem ondertussen aan de praat gekregen alles eens afgekoppeld en hervat en nu werkt alles telefoonboek ook dus super!!!noni schreef:Controleer even of je telefoonnummers in je telefoon of op je simkaart zijn opgeslagen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 552