Hoi, kan er iemand eventjes helpen?
Heb van mijn schoonvader zijn oude vdo mm 5000 gekregen, deze hebben ze uit zijn vorige auto gehaald en ik had hem graag in de mijne geïnstalleerd. Heeft er iemand een schema want volgens mij doe ik iets verkeerd. Heb hem volledig aangesloten maar krijg geen beeld op mijn scherm. Ik hoor de processor wel werken en ledje op voorkant processor doet het ook, ik kan de cd er ook niet uit krijgen? Toevallig ook iemand info of schema (elec) van seat ibiza voor aansluiting?
Bedankt op voorhand.
VDO mm5000
-
- New Member
-
- Senior Member
De MM5000 is het type van de monitor, niet van de computer die er aan hangt.
Dat kunnen PC5000, 5100, 5400, 5500, 5600 en 5700 zijn
In de rubriek handleidingen vind je van alle typen de gebruiksaanwizjingen en inbouwhandleiding
Is feitelijk identiek voor alle apparaten
Denk er wel om dat ook bij een Ibiza de Geschakelde 12 Volt en de permanente 12 volt op de ISO stekker precies anderom zitten dan bij andere auto's
Dat kunnen PC5000, 5100, 5400, 5500, 5600 en 5700 zijn
In de rubriek handleidingen vind je van alle typen de gebruiksaanwizjingen en inbouwhandleiding
Is feitelijk identiek voor alle apparaten
Denk er wel om dat ook bij een Ibiza de Geschakelde 12 Volt en de permanente 12 volt op de ISO stekker precies anderom zitten dan bij andere auto's
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
vdo dayton pc5000/mm5000
bedankt Gerritje,
ga ik alvast doen, in handleidingen snuffelen.
Probleem echter is dat er bij mij geen iso stekker meer aan voeding 12v en puls 12v zit, zijn afgeknipt door installateur die het systeem uit mijn schoonvaders vorige auto verwijderd heeft.
Maar de voeding heb ik gevonden, paarse en rode kabel, bruin/wit is de mast.
enkel nog uitdokteren welke voor de achteruit, verlichting en snelheid zijn, en waar ik ze net moet aansluiten in auto.
iemand nog een gedacht hoe het komt dat ik geen beeld, en de cdrom niet kan ejecteren?
Bedankt en groetjes.
ga ik alvast doen, in handleidingen snuffelen.
Probleem echter is dat er bij mij geen iso stekker meer aan voeding 12v en puls 12v zit, zijn afgeknipt door installateur die het systeem uit mijn schoonvaders vorige auto verwijderd heeft.
Maar de voeding heb ik gevonden, paarse en rode kabel, bruin/wit is de mast.
enkel nog uitdokteren welke voor de achteruit, verlichting en snelheid zijn, en waar ik ze net moet aansluiten in auto.
iemand nog een gedacht hoe het komt dat ik geen beeld, en de cdrom niet kan ejecteren?
Bedankt en groetjes.
Hide post links |
-
- New Member
De MM5000 is idd het scherm, heb er een PC 5000 bij als processor.
groetjes.
groetjes.
Hide post links |