Hi All,
Net een andere auto en waarrempel en zit ook een nav systeem van VDO in. Trotse eigenaar van een MS 4150 systeem. Bij de auto werd geleverd een aantal cd's. Ben in het bezit van een 10-tal cds met landen (europa 2009/2010) en de "supercode"... wat op zich al super klinkt
Alleen er zit geen MRE cd bij... in hoevere heb ik deze nodig? Want het klinkt alsof ik dan alleen maar van de Major wegen gebruik wil maken en dat is natuurlijk niet wat ik wil... gewoon gedetailleerd naar het opgegeven adres...
Kan iemand mij in de goede richting "navigeren" hihi
Thx
Hans
Major Route of Europe CD
-
- New Member
-
- Senior Member
Da's leuk, we hebben er een nieuwe uitdrukking bij: "Mager Wegen"
Als je, ook onderweg volledig geïnformeerd wil zijn over alle wegen die je onderweg tegenkomt, moet je de betreffende landen CD er in stoppen, iets vaker wisselen dus.
Groet,
JW
Als je, ook onderweg volledig geïnformeerd wil zijn over alle wegen die je onderweg tegenkomt, moet je de betreffende landen CD er in stoppen, iets vaker wisselen dus.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Hehe kan natuurlijk zeggen dat ik dit expres deed om de aandacht te trekken maar was een domme type/spel fout en aangepast dan maar...JW schreef:Da's leuk, we hebben er een nieuwe uitdrukking bij: "Mager Wegen"
Groet,
JW
Begrijp ik dus goed dat het gewoon moet werken zonder die MRE cd en alleen zodra ik dus NL uitrijd de cd van bijv Belgie erin moet doen etc tot de grens van Belgie en dan weer een ander land cd...?
En wauw! Wat een snelle reactie... Dacht dat ik de enige was die met snik heet weer achter de pc zat
Hide post links |
-
- Senior Member
Als je een pakketje met 10 cd's 2009/2010 hebt zit daar ook de Major Roads of Europa bij, of je moet een andere cd dubbel hebben
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-