Goedendag,
ik ben in het bezit van een KNA DV3200, heb hem gekocht van marktplaats maar heb de indruk dat de gemarkeerde draden niet helemaal kloppen (de +continu en geschakelde waren ook verkeerdom gemarkeerd)
maargoed, voorheen had ik een vdo navigatie maar wou de touch screen functie kunnen gebruiken...
maar met de kenwood moet dus de pulse worden aangesloten maar welke kleur heeft hij origineel vanaf de draadboom?
ook ben ik benieuwd naar de kleur voor het acheruitrijden..
alvast superbedankt voor je reactie!
welke kleur draad doet wat???
-
- New Member
-
- New Member
-
- New Member
Schema
Hoi Jappie hier nog wat info achteruitrijdraad = Roze, draad parkeersensor = Groen kan ook op aarde, autoverlichtins draad =Oranje, ontstekingsdraad ACC = Rood, accu = Geel, aarde = Zwart, telefoondemping = Bruin
en wat ik eerde vermelde Wit is Puls
nou veel plezier
jonge
en wat ik eerde vermelde Wit is Puls
nou veel plezier
jonge
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
hee jonge,
super bedankt, ik ga het morgen allemaal even bekijken.
maar volgens mij heb ik geen witte draad.
maare nog wat anders, die blauwe draad gaat samen met een stel andere draden in een klein printplaatje (weet het niet zeker omdat er zwarte folie omheenzit, maar het viel me op dat er iets aan te regelen dmv met een schroevendraaier en geel plastic schroefjedraaien, heb je een idee waar die voor dient?
alvast bedankt voor je reactie!
groetjes jasper
super bedankt, ik ga het morgen allemaal even bekijken.
maar volgens mij heb ik geen witte draad.
maare nog wat anders, die blauwe draad gaat samen met een stel andere draden in een klein printplaatje (weet het niet zeker omdat er zwarte folie omheenzit, maar het viel me op dat er iets aan te regelen dmv met een schroevendraaier en geel plastic schroefjedraaien, heb je een idee waar die voor dient?
alvast bedankt voor je reactie!
groetjes jasper
Hide post links |
-
- New Member
Draad
Heb geen idee bij mij zit dit er niet aan bezit zelf een KNA 3200 met een bundel draden geen printplaatje kan je dus hiermee niet verder helpen Gr jonge
Hide post links |
-
- New Member
hoi, nou hij functioneerd eindelijk!!!!
wat bleek er zat een pulsversterker tussen en die was dus stuk, vraag niet hoe maar het probleem is dus inmiddels opgelost en navigeert eindelijk zoals hij zou moeten!!!
bedankt voor je hulp jonge!
wat bleek er zat een pulsversterker tussen en die was dus stuk, vraag niet hoe maar het probleem is dus inmiddels opgelost en navigeert eindelijk zoals hij zou moeten!!!
bedankt voor je hulp jonge!
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0