Kent iemand dit bedrijf? Ervaringen, betrouwbaarheid, nazorg etc. ?
Electronic 4 cars. Ze zitten in Brabant en bouwen oa navigatiesystemen in tegen concurrerende prijzen.
Alvast bedankt.
Ervaringen
-
- New Member
-
- Senior Member
-
- Senior Member
Re: Ervaringen
Ons Forumlid Haaggie heeft daar de nodige ervaring mee: http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... 4755#74755VAGtec schreef:Kent iemand dit bedrijf? Ervaringen, betrouwbaarheid, nazorg etc. ?
Electronic 4 cars. Ze zitten in Brabant en bouwen oa navigatiesystemen in tegen concurrerende prijzen.
Alvast bedankt.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
JW,
Bedankt. Ik zoek een eerlijke originele VW navigatie. Er is nogal wat verschil in prijs tussen dat wat de dealer vraagt en wat je tegenkomt bij niet dealers, universele inbouwbedrijven, ebay etc. Ik heb geen zin in spullen waarvan de herkomst niet is te achterhalen.Electronic 4 Cars lijkt me betrouwbaar. Ik zal ze eens bellen.
Groet
Bedankt. Ik zoek een eerlijke originele VW navigatie. Er is nogal wat verschil in prijs tussen dat wat de dealer vraagt en wat je tegenkomt bij niet dealers, universele inbouwbedrijven, ebay etc. Ik heb geen zin in spullen waarvan de herkomst niet is te achterhalen.Electronic 4 Cars lijkt me betrouwbaar. Ik zal ze eens bellen.
Groet
Hide post links |
-
- Senior Member
-
- New Member
-
- Normal Member
Re: Ervaringen
inderdaad ken ik 'm. Mannen, 200% goeie tent/goeie gozer. Ik heb veel met hem gedaan, en doe dat nog steeds. Ook internationaal. Als er 1 is die kennis van zaken heeft t.a.v. car electronics is Emiel het, dus zeker langsrijden bij 'm!JW schreef:Ons Forumlid Haaggie heeft daar de nodige ervaring mee: http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... 4755#74755VAGtec schreef:Kent iemand dit bedrijf? Ervaringen, betrouwbaarheid, nazorg etc. ?
Alvast bedankt.
Groet,
JW
Hide post links |
-
- Senior Member