Gerritje nu vraag je erom:Gerritje schreef:Je hoeft je helemaal niet elitair te gaan opstellen, want het zgn Exclusieve Saab navigatie systeem komt gewoon van Panasonic, is een 2300N speler en is verder 100% identiek aan het systeem in de oude Mazda 6
Dat Saab exclusiviteit denkt te kunnen claimen is prachtig, maar als ik je een originele Mazda 6 dvd zou geven draait deze een volle 100 % in jouw exclusieve Saab systeem
Overigens, dat plaatje wat je toont zegt helemaal niets, het gaat om de computer/dvd-lezer.
En ik ben niet slecht geïnformeerd zoals je zo fraai stelt, maar ik denk eerder dat je het moeilijk te verteren vindt dat je een Saab product voor slechts 35% van de kosten elders kunt verkrijgen
Wie denk je wel dat jij bent, de goeroe van dit forum?
Ik stel mij helemaal niet elitair op, ten eerste heb ik de DVD SDAL voor de Mazda 6 en die doet het dus niet !!!!!!
Ten tweede voel ik enige jaloezie in jou opmerkingen, dat jij geen saab kunt rijden, met je degenererende opmerkingen komt bij mij de stoom uit mijn oren.
Dacht jij nu werkelijk dat ik gek ben, dat ik mij niet heb goed heb laten informeren ?
Bel Navteq en vraag om een DVD voor de Saab, wedden dat ze zeggen dat ik bij saab moet zijn om deze DVD te bestellen en dat het niet een panasonic navigatie is? Een panasonic navigatie wordt namelijk achteraf ingebouwd op de plaats van de asbak.
Ik vind jou topic zeer ongepast en vraag de moderators ( want daar zijn ze voor) in te grijpen, want dit slaat nergens op.
Wat een forum is dit zeg en sorry JW dit is niet naar jou bedoeld, jij geeft tenminste relevante informatie, waar je wat aan hebt.
En Gerritje je mag je ook weleens aan de regelementen houden zoals die zijn opgesteld. Het minste is, dat je je excuus aanbied.