RNS 310 telefoonconnectie

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
jeffreyvand
Starting Member
Starting Member

RNS 310 telefoonconnectie

Bericht door jeffreyvand »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zit met een vraag (al weet ik niet of het hier wel helemaal thuis hoort).

Ik heb de nieuwe Polo besteld met de RNS310. Nu zit bij dit pakket ook telefoon voorbereiding in. Mijn vraag is: kan je een telefoon ook via bluetooth met de RNS310 connecten?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vwgolf
Senior Member

Bericht door vwgolf »

Als je de gewone telefoonvoorbereiding hebt besteld met een telefoonadapter aansluiting op het dashboard, zal de telefoon de radio alleen muten + het geluid laten horen over de speakers. Indien je de telefoon wilt bedienen via de RNS310 zul je de Premium telefoonvoorbereiding moeten bestellen indien dit mogelijk is op een Polo modeljaar 2010.
Er zit in de RNS310 geen bluetooth voor de telefoon, dit is een aparte telefoonmodule los van de radio.

Je kunt je telefoon via bluetooth koppelen via een telefoonadapter, pairingadapter of de touchadapter.

Telefoonadapter voorbeeld:

Afbeelding

Pairingadapter:

Afbeelding

Touchadapter:

Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jeffreyvand
Starting Member
Starting Member

Bericht door jeffreyvand »

Hier was ik al bang voor... er is geen primium voorbereiding mogelijk bij de polo.

Dan heb ik dus een mooie "phone" knop op mn navi die dus niet werkt.. wel jammer.
Er zit in de RNS310 geen bluetooth voor de telefoon, dit is een aparte telefoonmodule los van de radio
Kan je deze niet los bestellen en zelf inbouwen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”