Goeden middag,
Ik ben al een aantal dagen bezig op de site om informatie te lezen betreffende de RNS 510. Ondanks de velle reacties wat betreft diefstal van de units wil ik toch overgaan tot de aanschaf van deze unit. Ik ben met de VW dealer bezig in Spijkennise en deze meld nu de RNS 510 alleen in te bouwen is in vw modellen vanaf het bouwjaar 2008. Kan iemand dit voor mij beantwoorden. Ik rij in een VW Jetta nieuw model bouwjaar 2005 en er zit nu een RNS 300 in.
Tevens zit er nu een carkit van Nokia ingebouwd de CK-15W. Kan ik deze zonder problemen blijven gebruiken met de RNS510?
Ik las zojuist dat voor jetta's bouwjaar 2005 een canbus? omvormer moet worden aangeschift 1.6 naar 2.0. Geldt dit ook als er reeds een RNS 300 is ingebouwd?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gr
Anton[/b]
RNS 510 update
-
- New Member
-
- Senior Member
Als er op dit moment een RNS300 is ingebouwd betekent het dat de auto in ieder geval CAN 2.0 heeft en zonder meer geschikt is om een RNS510 in te bouwen. Afgezien van de benodigde antenne-diversity-adapter en andere aansluitpunten voor de carkit, moet dit voor een welwillende montageafdeling van een VW dealer geen enkel probleem zijn.
Waarom men daar in Spike-City moeilijk over doet is me een raadsel. Wil men soms minder klanten?
Waarom men daar in Spike-City moeilijk over doet is me een raadsel. Wil men soms minder klanten?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Misschien is onderstaande link een goede optie voor je.
http://www.zenec.com/index.php?id=335
Deze navigatie kan meer en is sneller dan de RNS510. Ik hoor er goede verhalen over. Autoshop de tijger in Tilburg verkoopt en bouwt ze ook in. Je bent in iedergeval minder geld kwijt als bij de dealer. Bijkomend voordeel is dat er al een carkit in zit en nog een goede ook. Namelijk die van Parrot.
http://www.zenec.com/index.php?id=335
Deze navigatie kan meer en is sneller dan de RNS510. Ik hoor er goede verhalen over. Autoshop de tijger in Tilburg verkoopt en bouwt ze ook in. Je bent in iedergeval minder geld kwijt als bij de dealer. Bijkomend voordeel is dat er al een carkit in zit en nog een goede ook. Namelijk die van Parrot.
Hide post links |
-
- New Member
RNS 510 Update
Bedankt voor jullie reacties.
Vraag aan Gerritje. Het inbouwen van de carkit is gedaan door KPN is het heel erg bewerkelijk om de carkit werkend te krijgen met de RNS 510?
Mvg
Anton
Vraag aan Gerritje. Het inbouwen van de carkit is gedaan door KPN is het heel erg bewerkelijk om de carkit werkend te krijgen met de RNS 510?
Mvg
Anton
Hide post links |
-
- Senior Member
Het overzetten van de Carkit op de RNS510 is voor de inbouwer bij de garage een fluitje van een cent
Elke Jetta vana8/2005 is voorzien van CAN 2.0. Een RNS300 kan alleen maar op CAN 2.0 functioneren
De Zenec heeft ontegenzeglijk mooie features. Ik heb wel iets tegen de iGo 8 software maar alleen vanwege de VDO voorkeur!
Elke Jetta vana8/2005 is voorzien van CAN 2.0. Een RNS300 kan alleen maar op CAN 2.0 functioneren
De Zenec heeft ontegenzeglijk mooie features. Ik heb wel iets tegen de iGo 8 software maar alleen vanwege de VDO voorkeur!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
RNS 510 Update
Waar kan ik een aansluitscheme vinden voor de carkit op de RNS 510?
Hide post links |
-
- Senior Member
Op de RNS510 zit een sticker met daarop heel duidelijk aangegeven waar je Tel In + en -, en Mute moet aansluiten.
Hide post links |
-
- New Member
RNS 510 Update
Bedankt. Zodra hij ingebouwd is krijgen jullie het te horen.
Hide post links |
-
- Senior Member
Het zwaarst wegende argument tegen de Zenec is voor mij het ontbreken van een pulsaansluiting.Gerritje schreef: ..De Zenec heeft ontegenzeglijk mooie features. Ik heb wel iets tegen de iGo 8 software maar alleen vanwege de VDO voorkeur!
Zie ook Puls-aansluiting of alleen GPS, wat speelt daar mee?. Daarin wordt ook over de Zenec gesproken.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1495