ik heb nu een jaar een kenwood dnx 5220 en gebruik wekelijks de navigatie maar bij de laatste keer kreeg ik een zwart scherm alles werkt nog alleen bij het navigeren een zwart scherm ik heb ook eens gereset maar dit probleem blijft
heeft iemand dit ook al meegemaakt of weet iemand een oplossing hiervoor ????
mvg
jan
kenwood dnx5220 zwart scherm
-
- Starting Member
kenwood dnx5220 zwart scherm
mercedes clk 220 cdi
kenwood dnx 5220
kenwood dnx 5220
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Krijg je bij het opstarten geen foutmelding te zien, zoals "missing system files" of "no maps" of iets dergelijks?
Hide post links |
-
- Starting Member
neen er komt enkel van boven op het scherm een paar seconden deze tekst te staan en dan word het scherm zwart??
NAVIGATION mode:FULL AV out: VIDEO
NAVIGATION mode:FULL AV out: VIDEO
mercedes clk 220 cdi
kenwood dnx 5220
kenwood dnx 5220
Hide post links |
-
- Normal Member
Die tekst is normaal, die komt vanuit de Kenwood software.
Tja, dit wordt waarchijnlijk niet eenvoudig. Je kunt de Garmin systeem software 2.60 nog een keer proberen te installeren.
Als dat niet werkt dan blijft alleen de TD van Kenwood over denk ik.
Tja, dit wordt waarchijnlijk niet eenvoudig. Je kunt de Garmin systeem software 2.60 nog een keer proberen te installeren.
Als dat niet werkt dan blijft alleen de TD van Kenwood over denk ik.
Hide post links |
-
- Starting Member
ik heb eerst kenwood firmware geupdate naar 2.4 dit was heel éénvoudig gewoon downloaden uitgepakt en gebrand op een cd en dan navigatie update 2.6 op dezelfde wijze uitgepakt en gebrand maar krijg een disk error moet de navigatie update op een andere manier gebrand worden????? ik heb ook de batterij een half uurtje afgekoppeld en dan terug aangesloten maar dit helpt ook niet
mercedes clk 220 cdi
kenwood dnx 5220
kenwood dnx 5220
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik heb een DDX8029 en daar zet ik eventuele updates via de USB-stick erop.
Dus update-bestanden rechtstreeks naar de USB kopiëren en dan opstarten met de USB erin.
De Kenwood begint dan vanzelf.
Misschien de 5220 ook via de USB?
Dus update-bestanden rechtstreeks naar de USB kopiëren en dan opstarten met de USB erin.
De Kenwood begint dan vanzelf.
Misschien de 5220 ook via de USB?
Hide post links |
-
- Normal Member
Via de CD is voor de 5220 de enige manier om de firmware te updaten. In ieder geval zou de 5220 ook met firmware 2.4 weer normaal moeten functioneren. Als het scherm nog steeds zwart blijft wordt het lastig denk ik. Ik zou maar met Kenwood contact op gaan nemen.dejan schreef:ik heb eerst kenwood firmware geupdate naar 2.4 dit was heel éénvoudig gewoon downloaden uitgepakt en gebrand op een cd en dan navigatie update 2.6 op dezelfde wijze uitgepakt en gebrand maar krijg een disk error moet de navigatie update op een andere manier gebrand worden????? ik heb ook de batterij een half uurtje afgekoppeld en dan terug aangesloten maar dit helpt ook niet
Hide post links |
-
- Senior Member
Wat ik wel weet is dat je navigatiesoftware heel langzaam moet branden.
Dus het liefst een snelheid van 1x of 2x.
Bij muziek/film mag er nog wel eens een 1 of 0 verkeerd staan maar bij navigatiesoftware niet.
Vandaar dat ook altijd aangeraden wordt om originele CD's en DVD's te gebruiken.
Al heeft dit meer redenen
Dus het liefst een snelheid van 1x of 2x.
Bij muziek/film mag er nog wel eens een 1 of 0 verkeerd staan maar bij navigatiesoftware niet.
Vandaar dat ook altijd aangeraden wordt om originele CD's en DVD's te gebruiken.
Al heeft dit meer redenen
Hide post links |
-
- Starting Member
probleem opgelost
probleem opgelost
de kenwood is via de dealer naar kenwwood nederland gegaan en na een 14 dagen heb ik hem terug volgens hen was de navigatie printplaat stuk en hebben ze deze vervangen dus alles binnen de garantieperiode hopelijk blijft hij nu werken garantie vervalt volgende maand,groetjes aan de forumleden en bedankt voor jullie tips
de kenwood is via de dealer naar kenwwood nederland gegaan en na een 14 dagen heb ik hem terug volgens hen was de navigatie printplaat stuk en hebben ze deze vervangen dus alles binnen de garantieperiode hopelijk blijft hij nu werken garantie vervalt volgende maand,groetjes aan de forumleden en bedankt voor jullie tips
mercedes clk 220 cdi
kenwood dnx 5220
kenwood dnx 5220
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1885
-
-
Reacties: 5
Weergaves: 1170
-
-
Pioneer AVIC F700BT start niet op, zwart scherm
door Ferlex » 20 apr 2017 20:07 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 4
Weergaves: 5988
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 622
-
-
Complete VDO PC5700 + Kenwood DDX-7029 + Kenwood CAW-1000RV
door gniewold » 05 apr 2015 23:04 » in Te Koop Aangeboden -
Weergaves: 791
-
-
-
Gratis af te halen 2x Pioneer ANH-P9R zilver en zwart of ruilen tegen MO4265SR CD
door cabrio_rob » 15 aug 2015 16:07 » in Ruilen / Gratis op te halen -
Reacties: 3
Weergaves: 1912
-
-
-
Weergaves: 842