Sinds vorige week ben ik in het bezit van een kenwood DNX 5240BT. Ik krijg mijn Palm Treo 650 niet echt lekker aan de praat. Krijg contactgegevens niet gesynchroniseerd, maar kan wel bellen en gebeld worden. Nu wil ik daar ook niet teveel tijd in steken, want dit oude beestje wil ik toch al een tijdje ruimen. Als ik het forum lees is er zo links en rechts nogal 's geklooi om de boel aan de praat te krijgen.
Wie kan een telefoontype adviseren (merk onbelangrijk) dat probleemloos werkt?
alvast bedankt voor de moeite.
Grano
Goed werkende telefoon voor DNX 5240BT
-
- New Member
-
- Starting Member
Was even zoeken maar heb de link weer gevonden.
Bekijk onderstaande site en selecteer de gewenste opties.
http://www.kenwood.com/cs/ce/bt/index.php?lang=dutch
met digitale groet,
Penhoorn
Bekijk onderstaande site en selecteer de gewenste opties.
http://www.kenwood.com/cs/ce/bt/index.php?lang=dutch
met digitale groet,
Penhoorn
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Beste Penhoorn,
Dank voor de moeite en ik ga er zeker m'n voordeel mee doen. Ben ook wel benieuwd naar gebruikerservaring, dus graag nog meer reacties.
Met vriendelijke groet, Grano
Dank voor de moeite en ik ga er zeker m'n voordeel mee doen. Ben ook wel benieuwd naar gebruikerservaring, dus graag nog meer reacties.
Hide post links |
-
- Starting Member
Zelf gebruik ik de 5240BT nu ongeveer 1 maand. Een geweldige radio-, navigatie- en carkit-systeem.Grano schreef:Beste Penhoorn,
Ik heb de Nokia (van de baas) en een HTC (prive). De eerstgenoemde heb ik altijd bijme en paart zich automatisch met de 5420BT. Bellen en gebeld worden is een 'eitje'.
2 GSM's rechtstreeks op de 5420BT is niet aan te raden, tenzij andere gebruikers betere ervaringen of oplossingen hebben.
De Nokia paart zich dus automatisch met de 5240BT en hierdor heb ik direct de 6 (zelf aangegeven) voorkeuzenummers in het display (P1 t/m P6). Mocht ik iemand moeten bellen uit mijn telefoonboek is dat ook zo te doen. Ik klik op het telefoonboek en toets de 1e beginletter in van de contact, via page down of page up (pijltje omlaag/pijltje omhoog) blader ik door mijn contacten heen.
Als ik de betreffende contact gevonden heb klik ik op DSPL (display) en krijg de onder de contact aanwezige nummers te zien, selecteer het juiste nummer en klik op het groene hoorntje en "klaar is Clara".
Zoals gezegd 2 GSM's is niet mogelijk of niet aan te raden. De nummers van mijn HTC worden (ook) keurig gekopieeerd maar dan word de Nokia niet meer gepaart. Maximaal 5 BT-apparaten maar maximaal 1 GSM (of zoals eerder geschreven. Oplossingen zijn welkom).
met digitale groet,
Penhoorn
met digitale groet,
Penhoorn
TomTom Navigator, VDO Dayton 4200RS; Kenwood DNX5240BT
Penhoorn
Hide post links |
-
- New Member
HHmmmm, merkwaardig dat dit problemen oplevert, immers je kunt meerdere BT apparaten aanmelden. Maar goed, in principe wil ik ook maar één telefoon aanmelden. Welk type Nokia en HTC gebruik je en doet de HTC het ook goed als enig aangemeld toestel??
Grano
Grano
Hide post links |
-
- Starting Member
De Nokia 6150 en HTC TyTN II.Grano schreef:HHmmmm, merkwaardig dat dit problemen oplevert, immers je kunt meerdere BT apparaten aanmelden. Maar goed, in principe wil ik ook maar één telefoon aanmelden. Welk type Nokia en HTC gebruik je en doet de HTC het ook goed als enig aangemeld toestel??
Grano
Hoop binnenkort de HTC Toch Pro II te kunnen bestellen.
met digitale groet,
Penhoorn
Penhoorn
Hide post links |
-
- New Member
Beste Penhoorn,
Ik denk dat ik goed op weg ben geholpen. Succes met je Touch Pro II en dank voor je reacties.
Grano[/list]
Ik denk dat ik goed op weg ben geholpen. Succes met je Touch Pro II en dank voor je reacties.
Grano[/list]
Hide post links |
-
- Senior Member
heb je al geprobeerd om al je kontakten te markeren (of selecteren) en deze via bluetooth naar de Kenwood te verzenden?
Dat werkt vrijwel altijd ook.
De meeste Nokia's werken prima met de Kenwoods, de E75 is op dit moment het meest onwillige toestel, maar ook de kontakten daarvan kun je overbrengen naar de Kenwoods
Dat werkt vrijwel altijd ook.
De meeste Nokia's werken prima met de Kenwoods, de E75 is op dit moment het meest onwillige toestel, maar ook de kontakten daarvan kun je overbrengen naar de Kenwoods
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- New Member
Ik ga het weekend (als het niet te warm wordt, dit 's uitproberen. Laatste keer dat ik dat met de palm uitprobeerde kreeg ik de melding dat ie aan het zenden was, maar na een korte tijd was het scherm weg en geen adressen overgebracht .
Op de kenwoodsite
http://www.kenwood.com/cs/ce/bt/index.php
staat achter de optie
"Phone connection from KENWOOD Bluetooth Model" een streep- , wat wil zeggen nietbeschikbaar? Zou dat iets met voorgaande te maken kunnen hebben?
groet, Grano
Op de kenwoodsite
http://www.kenwood.com/cs/ce/bt/index.php
staat achter de optie
"Phone connection from KENWOOD Bluetooth Model" een streep- , wat wil zeggen nietbeschikbaar? Zou dat iets met voorgaande te maken kunnen hebben?
groet, Grano
Hide post links |
-
- New Member
HTC Touch Pro T7272
Hallo,
Ik ben in het bezit van een HTC Touch Pro T7272, ROM versie: 5.05.404.1 NLD (03/04/09) en de Kenwood DNX 5240BT (Bluetooth versie 1.70).
Het pairen gaat uitstekend maar zodra ik een contact kies op de Kenwood uit mijn adressen lijst en dit contact wil bellen verbreekt deze de verbinding en gaat de Kenwood mijn contacten weer opnieuw downloaden. Het downloaden duurt dan erg lang (blijft als het ware hangen).
Ik kan wel gebeld worden en zelf een nummer intikken zonder dat de verbinding wordt verbroken.
Volgens de webiste van Kenwood zou de HTC en 5240BT zonder problemen moeten werken. Heeft iemand tips of soortgelijk probleem met een oplossing?
Alvast bedankt!
Groeten,
Ferdi
Ik ben in het bezit van een HTC Touch Pro T7272, ROM versie: 5.05.404.1 NLD (03/04/09) en de Kenwood DNX 5240BT (Bluetooth versie 1.70).
Het pairen gaat uitstekend maar zodra ik een contact kies op de Kenwood uit mijn adressen lijst en dit contact wil bellen verbreekt deze de verbinding en gaat de Kenwood mijn contacten weer opnieuw downloaden. Het downloaden duurt dan erg lang (blijft als het ware hangen).
Ik kan wel gebeld worden en zelf een nummer intikken zonder dat de verbinding wordt verbroken.
Volgens de webiste van Kenwood zou de HTC en 5240BT zonder problemen moeten werken. Heeft iemand tips of soortgelijk probleem met een oplossing?
Alvast bedankt!
Groeten,
Ferdi
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-