Hallo,
Ik ben bassmanjunior en heb de dnx7200 nu ruim twee jaar en ben zeer tevreden over het toestel. Nu zou ik graag enkele andere voertuigen in mijn apparaat willen laden. Ik heb gelezen dat je de DNX7200 dan via USB moet aansluiten op een laptop. Is het dan zo dat ik via de map voertuigen binnen garmin andere voertuigen kan plaatsen? Gebeurt dit via webupdater of moet ik ze downlaoden op de laptop, uitpakken en dan in de voertuigen folder plaatsen?
Hoe verander ik vervolgens het voertuig, de knop mist nu in de instellingen!
Ik hoop dat piet22 deze vragen kan beantwoorden.
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Bassmanjunior
DNX7200
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Misschien wel zo handig om het bewiuste onderwerp eens door te nemen
http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... 61&t=13311
http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... 61&t=13311
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Gerritje,
Dank, ik had hem nog niet gelezen, maar komt neer op een aantal andere onderwerpen die ik al wel gelezen had. Hiermee zijn mijn vragen helaas nog niet beantwoord. Wellicht moet ik gewoon het een en ander uitproberen, maar het zou handig zijn als ik al enkele antwoorden had voordat ik mijn dnx7200 uit ga bouwen en de kabel in mijn dashboardkastje ga leggen.
Bassmanjunior
Dank, ik had hem nog niet gelezen, maar komt neer op een aantal andere onderwerpen die ik al wel gelezen had. Hiermee zijn mijn vragen helaas nog niet beantwoord. Wellicht moet ik gewoon het een en ander uitproberen, maar het zou handig zijn als ik al enkele antwoorden had voordat ik mijn dnx7200 uit ga bouwen en de kabel in mijn dashboardkastje ga leggen.
Bassmanjunior
Hide post links |
-
- Normal Member
Via de USB kabel heb je toegang tot (een gedeelte van het) interne geheugen van de Garmin-unit.
Daarin bevindt zich een subfolder voor de voertuigen. Ik ben even kwijt hoe deze subfolder heet, ik dacht Vehicles of zoiets. Als je daarin het nieuwe voertuig kopieert dan is het voertuig daarna via het menu te selecteren.
Daarin bevindt zich een subfolder voor de voertuigen. Ik ben even kwijt hoe deze subfolder heet, ik dacht Vehicles of zoiets. Als je daarin het nieuwe voertuig kopieert dan is het voertuig daarna via het menu te selecteren.
Hide post links |
-
- Starting Member