hallo allemaal
ik heb sinds kort nieuwe navteq cd,s europa( 9stuks) kan iemand mij vertellen met welke cd ik moet beginnen om van nederland naar bijvoorbeeld oostenrijk te komen .
Ik zelf ging er vanuit dat ik moest beginnen met de cd waar oostenrijk op voor komt,dus heb de plaats in + adres in gevuld maar het duurt ontzettend lang voor dat deze klaar is met berekenen , zolang zelfs dat ik er maar mee gestopt ben ,ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik fout doe
met vriendelijke groet.
Dennis
gebruik cd,s europa
-
- New Member
-
- Moderator
Dat ie het niet kan berekenen, komt omdat systeem op de buitenlande cd nederland minder gedetailleerd heeft staan.
Zou je bij jou in de buurt naar een doorgaande weg gaan (of de snelweg) zal systeem de route wel kunnen berekenen.
Kortom ga je op vakantie: doe gewoon de eindbestemmingscd erin.
Ik ga er vanuit dat je de eerste paar km's de weg wel kan vinden
Frits de Laar
Zou je bij jou in de buurt naar een doorgaande weg gaan (of de snelweg) zal systeem de route wel kunnen berekenen.
Kortom ga je op vakantie: doe gewoon de eindbestemmingscd erin.
Ik ga er vanuit dat je de eerste paar km's de weg wel kan vinden
Frits de Laar
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
In aanvulling op de eerdere reactie:
Om een route naar het buitenland te kunnen berekenen is het nodig dat je huidige standplaats gelegen is op een weg die ook op de cd van bestemming staat.
De Navteq CD's hebben normaliter ook de doorgaande wegen Europa op elke schijf. Echter, miv de editie 2009/2010 staan er op de cd Centraal Europa en Frankrijk, geen doorgaande wegen meer op. En je kunt deze cd's dan ook niet meer gebruiken voor het plannen van een route buiten het gebied van de cd
Navteq heeft hier de onvergeeflijke blunder begaan door voor deze cd's de beperingen van de C-IQ exemplaren te gebruiken
Dus als je het adres in Oostenrijk hebt ingegeven, stop je de cd Benelux er in en de route wordt pijlsnel uitgerekend
Om een route naar het buitenland te kunnen berekenen is het nodig dat je huidige standplaats gelegen is op een weg die ook op de cd van bestemming staat.
De Navteq CD's hebben normaliter ook de doorgaande wegen Europa op elke schijf. Echter, miv de editie 2009/2010 staan er op de cd Centraal Europa en Frankrijk, geen doorgaande wegen meer op. En je kunt deze cd's dan ook niet meer gebruiken voor het plannen van een route buiten het gebied van de cd
Navteq heeft hier de onvergeeflijke blunder begaan door voor deze cd's de beperingen van de C-IQ exemplaren te gebruiken
Dus als je het adres in Oostenrijk hebt ingegeven, stop je de cd Benelux er in en de route wordt pijlsnel uitgerekend
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- New Member
hoi gerrit bedankt voor je reactie, maar dan is het wel van belang dus dat ik op een doorgaande weg sta en niet in mijn eigen straatje
gr.Dennis
gr.Dennis
Hide post links |
-
- Senior Member
Met de CD Benelux er in maakt het niet uit. Met een CD Centraal Europa gaat het nooit lukken want daar staan, zoals ik zeg, geen doorgaande wegen meer op
Voor een Route naar Spanje of Italië kun je wel de betreffende CD erin laten en naar een doorgaande weg rijden en dan begint meteen de begeleiding
Voor een Route naar Spanje of Italië kun je wel de betreffende CD erin laten en naar een doorgaande weg rijden en dan begint meteen de begeleiding
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-