Hallo,
Van mijn Laguna (2005) is het Carminat navigatie systeem defect. Geen ontvangst meer van GPS, tijdklok loopt niet meer mee. Bezoek aan de garage heeft opgeleverd dat de dakantenne (achterop, ik heb een station) defect is. Vermoedelijk water/vocht.
Ik begrijp op deze site dat ik ipv een originele antenne (minimaal 200 euro incl. inbouw) ook een veel goedkopere VDO Dayton antenne kan gebruiken en die rechtstreeks aan kan sluiten op de computer. Kan iemand mij helpen met antwoorden op de volgende vragen?
- waar vind ik de aansluiting voor deze antenne en dus de computer, hoe kom ik daar bij? Heeft iemand info over het daartoe verwijderen van het dashboard?
- welke VDO antenne moet ik hebben? Waar vind ik het juiste type?
- waar kan ik deze antenne krijgen?
Bij voorbaat dank.
Carminat Renault Laguna
-
- New Member
-
- Senior Member
schoonmaken helpt ook volgens mij.
gebruik zoek functie eens.
en anders zeg even waar je vandaan komt...............er zijn zat van die antennes. prijs 2e hands ongeveer 15 euro denk ik.
gebruik zoek functie eens.
en anders zeg even waar je vandaan komt...............er zijn zat van die antennes. prijs 2e hands ongeveer 15 euro denk ik.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
Beste Fransnacht,
ik heb hetzelfde probleem en ben op zoek naar een 2ehands vinnetje voor de Laguna. Kan jij helpen
Erik
ik heb hetzelfde probleem en ben op zoek naar een 2ehands vinnetje voor de Laguna. Kan jij helpen
Erik
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3