Ik heb nu sinds een paar weken de Becker Z201 in mijn bezit maar heb toch wel wat vervelende problemen ondervonden:
- het is inmiddels twee keer voorgekomen dat het beeld op mn kaart noord/zuid en oost/west andersom weergeeft in een soort spiegelbeeld; de 1e keer was dit na een aantal keren gebruiken en aan- en uitzetten weer verholpen, de 2e keer heb ik de fabrieksinstellingen moeten resetten
- na het aanzetten en selecteren van een bestemming ben ik gaan rijden terwijl de gps-ontvangst nog niet tot stand gebracht was. nadat er na ongeveer 1 minuut verbinding was en de route berekend werd was mn becker totaal van slag en gaf alleen maar verkeerde route info. na verloop van tijd kreeg ik de melding dat de route niet kon worden berekend omdat het vertrekpunt geisoleerd was. heeft dit te maken met het feit dat ik ben gaan rijden terwijl de gps ontvangst nog niet tot stand gebracht was? dit moet toch gewoon kunnen? Ook toen moeten resetten om probleem op te lossen.
- na het aanzetten van het apparaat komt er een melding (weet zo uit mn hoofd niet meer wat) en dan kun je op "ok" drukken om door te gaan; dit werkt niet en ik moet wachten tot deze melding na ongeveer halve minuut vanzelf weggaat (of de reactie duurt zo lang).
al met al behoorlijk wat problemen. zijn er dingen die ik kan doen? iemand ook dergelijke ervaringen? Ik hoor 't graag!
Joop
diverse problemen met Becker Z 201
-
- Starting Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 984