Handleiding RCD 300

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Slasher
New Member
New Member

Handleiding RCD 300

Bericht door Slasher »

Ik zie in de handleidingen subforum een aantal handleidingen maar helaas niet voor een RCD300. Heeft iemand hier een gebruikershandleiding in PDF formaat, google heeft mij niet verder kunnen helpen helaas

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Bij de VW dealer bestellen voor 9 euro. Dan kun je hem nog vasthouden ook :idea:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slasher
New Member
New Member

Bericht door Slasher »

Ok ga ik dat doen, of even vragen aan de dealer die hem gaat inbouwen.

Kleine vraag: over het inbouwen: Het is een RCD300 van een nieuw type (dus met mp3 boven de slotloader en chromen druktoetsen)

Nu lees ik op dit forum problemen met inbouwen accu's leegtrekken etc. Gaat dit problemen opleveren met het inbouwen van bovenstaande in een VW Jetta uit 2006.

Of zijn deze problemen alleen met de RCD310 versie?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Als je goed hebt gelezen betreft dit alleen de RCD310
Maar wat heeft een RCD300 eigenlijk met navigatie te maken? En wat moet de dealer inbouwen? De RCD300 sluit je aan met 1 grote stekker en een antenneplug
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slasher
New Member
New Member

Bericht door Slasher »

Gerritje schreef:Als je goed hebt gelezen betreft dit alleen de RCD310
Maar wat heeft een RCD300 eigenlijk met navigatie te maken? En wat moet de dealer inbouwen? De RCD300 sluit je aan met 1 grote stekker en een antenneplug
O sorry had dat moeten weten dat ik in een navigatieforum mijn vraag had gesteld. excuses daarvoor.

Ik heb een VW Jetta uit 2006 gekocht en bij de koop gaat de dealer een RCD300 inbouwen voor mij. Nu las ik verhalen over RCD310 die problemen had met leegtrekkende accu's en ik was even bang dat dit ook voor dit type RCD300 zou gelden omdat dit een nieuw model is (met de chromen knoppen)

Maar als er aan de aansluitingen/canbus protocol niets aan veranderd is zou het geen probleem moeten zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”