Piet22 schreef:Toch denk ik dat er een goede kans is dat je een gratis update kunt aanvragen. Voor "normale" Garmin's, portable apparaten die via een USB-verbinding met de computer verbonden kunnen worden, hanteert Garmin de policy dat als een nieuwere kaart als geinstalleerd beschikbaar is op het moment van het eerste gebruik, je recht hebt op deze update.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vergeet het maar. Mijn nu 2 maand oude DNX5220BT had bij aanschaf nog versie 2008 erop staan (deze is van nov 2007)
Ik heb de verkoper hierop aangesproken en hij zou contact op nemen met Kenwood.
Een maand later nog niks vernomen van mijn dealer dus toen maar zelf contact met Kenwood opgezocht, deze stuurde me echter weer terug naar mijn dealer.
Afgelopen week had ik hem alweer 2 maand in bezit en heb voor de zoveelste keer contact gehad met de dealer, maar deze zegt dat hij geen reactie van Kenwood krijgt. Dus dacht ik dat ik maar eens met sailtron contact op moest nemen, en deze stuurde me ook weer terug naar de dealer.
De dealer wordt tot zwarte piet gemaakt, en Kenwood zwijgt als het graf.
Kenwood reageerd dus niet op kwesties met verouderde kaarten. Een zeer kwalijke zaak maar blijkbaar kunnen ze zich de arrogantie veroorloven.