Op de site van VDO is een nieuwe update beschikbaar voor de PN4000 en de PN6000
PN4000 versie PSN_1.7.3.2
PN6000 versie PSN_1.7.4.2
release datum Juni 2008
Nieuw in deze versie:
- TMC provider naam in statusbalk
- Tour optie toegevoegd
- Route lijst
http://www.vdodayton.com/default2_and_f ... 28196.aspx
Update beschikbaar voor de PN4000 en PN6000
-
- Senior Member
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 29 sep 2003 18:43
Update beschikbaar voor de PN4000 en PN6000
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
En...........
Je hebt 'm uiteraard al ingespeeld, en dus zijn we super geïntereseerd in je ervaringen
Groet,
JW
Je hebt 'm uiteraard al ingespeeld, en dus zijn we super geïntereseerd in je ervaringen
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 18 apr 2008 11:18
Update PN4000
Ik heb deze update geinstalleerd. Pluspunt is dat de flash nu feilloos verliep met een lege 2 GB kaart.
Nieuwe functies zijn o.a de routelijst waarbij meerdere adressen op een route kunnen worden gelegd.
Dit is vergelijkbaar met Tomtom functionaliteit. Wat ik niet snap is de betekenis van de routelijst onder de TMC informatie button. Hierin worden verschillende punten op de actuele route getoond met onderlinge rij-afstanden waar je niets aan hebt en die m.i ook niet kloppen. Overbodige functie.
Verder wordt nu ook de TMC provider getoond in de knop op de statusbalk, maar de provider is jammer genoeg nog steeds niet instelbaar. Wat heb je daar dan aan?. Bovendien zijn de letters te groot voor de button zodat de TMC NOS-ANWB wordt afgekort tot NOS-AN. Verder heb ik de indruk dat er veel minder frequent TMC updates binnenkomen na deze update, zelfs als het verkeer in heel nederland weer eens vaststaat en RDS trafficalarm op de radio om de 5 minuten aanslaat.
Algemene indruk: routelijst is nuttig maar verder weinig nieuws onder de zon. TMC sucks.
Stabiliteit is gelijk gebleven. VDO gaat de concurrentie met deze productlijn zeker niet uitdagen, laat staan verslaan
Ik zie de PN serie in de winkels met sprongen in prijs dalen. Ik heb in februari08 nog 399 betaald exclusief cradle.
Apparaat is nu al onder 250 te koop Quo Vadis Domini?
Nieuwe functies zijn o.a de routelijst waarbij meerdere adressen op een route kunnen worden gelegd.
Dit is vergelijkbaar met Tomtom functionaliteit. Wat ik niet snap is de betekenis van de routelijst onder de TMC informatie button. Hierin worden verschillende punten op de actuele route getoond met onderlinge rij-afstanden waar je niets aan hebt en die m.i ook niet kloppen. Overbodige functie.
Verder wordt nu ook de TMC provider getoond in de knop op de statusbalk, maar de provider is jammer genoeg nog steeds niet instelbaar. Wat heb je daar dan aan?. Bovendien zijn de letters te groot voor de button zodat de TMC NOS-ANWB wordt afgekort tot NOS-AN. Verder heb ik de indruk dat er veel minder frequent TMC updates binnenkomen na deze update, zelfs als het verkeer in heel nederland weer eens vaststaat en RDS trafficalarm op de radio om de 5 minuten aanslaat.
Algemene indruk: routelijst is nuttig maar verder weinig nieuws onder de zon. TMC sucks.
Stabiliteit is gelijk gebleven. VDO gaat de concurrentie met deze productlijn zeker niet uitdagen, laat staan verslaan
Ik zie de PN serie in de winkels met sprongen in prijs dalen. Ik heb in februari08 nog 399 betaald exclusief cradle.
Apparaat is nu al onder 250 te koop Quo Vadis Domini?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 29 sep 2003 18:43
Na de update is de zoomfunctie gelukkig beter geworden.
Het in en uitzoomen gaat sneller en minder frequent.
Groot nadeel blijft toch wel dat je niet zelf de TMC zender kan selecteren,
de zender hopt automatisch van de ene naar de andere zender (bij mij VIA TMC en VIA-TMC).
Kortom de TMC blijft gewoon onder de maat, al kun je nu wel zien welke zender actief is.
In plaats van de tour editor had ik liever een zenderkeuze gehad.
Vooralsnog is er geen plan bij VDO om een zenderkeuze toe te voegen.
Nu het in en uit zoomen beter gaat is de navigatie een stuk fijner geworden,
na het afwijken van de route pakt de PN6000 razend snel een nieuwe route, sneller dan de MS5700.
Feit blijft wel dat als je eenmaal een vaste navigatie gewend bent het moeilijk is om objectief te blijven over het ontbreken van veel functie's die in de vaste navigatie toestellen wel aanwezig zijn.
Natuurlijk hangt daar ook een prijskaartje aan.
Persoonlijk zou ik niet voor de PN6000 kiezen omdat er niets gaat boven een vaste navigatie.
Binnenkort loopt mijn C-IQ contract af en laat ik de PC5700 vervangen door de PC5200PT.
Het in en uitzoomen gaat sneller en minder frequent.
Groot nadeel blijft toch wel dat je niet zelf de TMC zender kan selecteren,
de zender hopt automatisch van de ene naar de andere zender (bij mij VIA TMC en VIA-TMC).
Kortom de TMC blijft gewoon onder de maat, al kun je nu wel zien welke zender actief is.
In plaats van de tour editor had ik liever een zenderkeuze gehad.
Vooralsnog is er geen plan bij VDO om een zenderkeuze toe te voegen.
Nu het in en uit zoomen beter gaat is de navigatie een stuk fijner geworden,
na het afwijken van de route pakt de PN6000 razend snel een nieuwe route, sneller dan de MS5700.
Feit blijft wel dat als je eenmaal een vaste navigatie gewend bent het moeilijk is om objectief te blijven over het ontbreken van veel functie's die in de vaste navigatie toestellen wel aanwezig zijn.
Natuurlijk hangt daar ook een prijskaartje aan.
Persoonlijk zou ik niet voor de PN6000 kiezen omdat er niets gaat boven een vaste navigatie.
Binnenkort loopt mijn C-IQ contract af en laat ik de PC5700 vervangen door de PC5200PT.
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Kia Picanto<>TomTom GO950 Live
test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31
Re: Update beschikbaar voor de PN4000 en PN6000
WS schreef:Op de site van VDO is een nieuwe update beschikbaar voor de PN4000 en de PN6000
PN6000 versie PSN_1.7.4.2
release datum Juni 2008
Nieuw in deze versie:
- TMC provider naam in statusbalk
- Tour optie toegevoegd
- Route lijst
Geld deze update ook voor PN6000TruckSpecifiekNavigatie?
Of heeft deze een andere ROM versie.
Ik zie daarover niets staan bij VDO/Dayton
Waarom vraag ik dit?
Beide toestellen zijn namelijk een PN6000, met op deze voor gewone doeleinden normale navigatieosftware.
Op de TSN kan een andere ROM zitten,ivm andere data aansturingen.
Toch zijn beide devices PN600-ers.
Garne antwoord.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Die zijn niet hetzelfde.
Voor de 6000TSN moet je deze http://www.vdodayton.com/default2_and_f ... 28491.aspx hebben, ook van maart 2008, met als nummer 528568-1.1.4.7. De gewone 6000 heeft als SW Update nummer 528569-1.7.4.2.
Groet,
JW
Voor de 6000TSN moet je deze http://www.vdodayton.com/default2_and_f ... 28491.aspx hebben, ook van maart 2008, met als nummer 528568-1.1.4.7. De gewone 6000 heeft als SW Update nummer 528569-1.7.4.2.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31
In ieder geval bedankt voor het antwoordt.JW schreef:Die zijn niet hetzelfde.
Voor de 6000TSN moet je deze hebben, ook van maart 2008, met als nummer 528568-1.1.4.7. De gewone 6000 heeft als SW Update nummer 528569-1.7.4.2.
Groet,
JW
Ik hoef niet te updaten.
Mijn device geeft aan in de instellingen:
Systeemidentificatie:
Serie : PN6000
Platform : Windows CE 5.0
Systeem : 1.1.10
Datum : 2008/03/14
Software-versie : PTN_1.1.4.7
Kaart : Europe 2008 Truck,6253
Versie DVB-subsysteem : 1.02.09
Versie DVB-bootloader : 1.05
Als ik dat zo bekijk,dan heb ik dus al een versie met de laatse ROM.
Op zich wel een mooi toestel.Stukken beter in ieder geval dan de PN2050.
Ook grafisch beter.
Wat gebleven is,is het eindeloze gekwek van die tante.
Maar ik zal eens kijken hoe je dat kunt uitschakelen.
Ik hoef niet zo nodig 3 a 4 keer erop gewezen worden dat ik links of rechts moet.
Het scherm is goed,en lekker groot.
Wat ook leuk is,is DVB-T.
Ik heb het tot nu toe even in mijn luxe auto geprobeert,en thuis.
Thuis had ik binnen ook al gelijk digitaal ontvangst van 3 zenders en de regionale.
Dat viel dus niet tegen.
Wat me wel opviel,is dat het toestel wel zeer heet wordt bij de antenne ingang als je het device op TV ontvangst hebt staan.Is dit normaal?
Ook het beeld viel me niet tegen,ondanks dat het niet groot is voor een TV.
Je zit er natuurlijk dichtbij,en dat scheelt.
Leuk om de tijd te doden als je in de rij staat bij o.a. de Dow in Terneuzen.
Daar kun je immers lang wachten.Maar dat terzijde.
Als mijn nieuwe truck binnen is,en dat is eind juli,ga ik het eens lekker uitproberen.
Ben een Navigon aanhanger,dus ik kan wel eens zeer kritisch zijn.
Alleen heeft die nog geen truck versie.
Heb me intussen aangemeld voor de updates bij VDODayton.de middels de voucher over te faxen voor kaartupdates in 2008 en 2009.
ook het TMC en BT gedeelte werkt stukken beter dan de PN2050.
Er wordt direct connect met je telefoon,ook bij in en uitstappen.
Ook is het geluid stukken beter.
In principe kun je nu dus zonder Parrot.
Al vind ik het geluid via de luidsprekers van de radio, nog steeds het summum.
Kon een leuke deal met Navco maken.
Zo levert je oude toestel nog wat op,en ik heb dat gezeur van Marktplaats ook niet.
Nee,een goede deal.
Nu maar even kijken wat dat TSN gedeelte inhoud.
Tot de volgende keer.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31
PN6000TSN
Zo,ik heb de nieuwe PN6000 even uitgeprobeerd.
Kan hem gelijk terug brengen naar huis,moet eerst een andere houder zien te te krijgen,want dit is waardeloos.
Het ding zit aan een éénzelfde geval van HRichter als de PN2050,en die is niet zo zwaar als deze.
Het "hangt" gewoon aan dat ding,met een lichte stand voorwaarts.Het ding staat gewoon te schudden in de houder.
Navigeren gaat wel goed,maar je moet het ook op een fatsoenlijkemanier kunnen vastzetten.
En daar mankeert hier dus een hoop aan.
Het plastic dingetje erachter is gewoonweg te klein voor een navigatie apparaat van dit formaat.
VDO,er is wat dat beterft nog een hoop werk te verzetten.
Een truck is geen luxe auto,daar gelden andere veermiddelen.
Eerst maar weer met Navigon op pad,die doet dat temninste niet.Die hangt lekker stil.
Voor de anderen die willen weten hoe het erin staat.
Ik heb op het dashboard een kleefplaat.
Daarop staat de houder rechtop.
De arm staat haaks,daaraan zit die kleine ophangplaatje,met daaraan weer het toestel.
Dus afstand hart verticale lijn,steun naar toestel is niet zo groot.
Aan het raam vast wordt het alleen maar erger.
Dan is de "arm" veel te lang.
Er zal denk ik een type met TMC of BT aan moeten als steun.
De ergernis zit niet in de 4 pennetjes achterop,maar in die 2 houdertjes.haakjes die achter in het toestel komen/haken.
Die gaan naar buiten staan,door het gewicht van het toestel.
Dit gaat net zo lang goed ,totdat die breken.
Iemand een andere oplossing?
Kan hem gelijk terug brengen naar huis,moet eerst een andere houder zien te te krijgen,want dit is waardeloos.
Het ding zit aan een éénzelfde geval van HRichter als de PN2050,en die is niet zo zwaar als deze.
Het "hangt" gewoon aan dat ding,met een lichte stand voorwaarts.Het ding staat gewoon te schudden in de houder.
Navigeren gaat wel goed,maar je moet het ook op een fatsoenlijkemanier kunnen vastzetten.
En daar mankeert hier dus een hoop aan.
Het plastic dingetje erachter is gewoonweg te klein voor een navigatie apparaat van dit formaat.
VDO,er is wat dat beterft nog een hoop werk te verzetten.
Een truck is geen luxe auto,daar gelden andere veermiddelen.
Eerst maar weer met Navigon op pad,die doet dat temninste niet.Die hangt lekker stil.
Voor de anderen die willen weten hoe het erin staat.
Ik heb op het dashboard een kleefplaat.
Daarop staat de houder rechtop.
De arm staat haaks,daaraan zit die kleine ophangplaatje,met daaraan weer het toestel.
Dus afstand hart verticale lijn,steun naar toestel is niet zo groot.
Aan het raam vast wordt het alleen maar erger.
Dan is de "arm" veel te lang.
Er zal denk ik een type met TMC of BT aan moeten als steun.
De ergernis zit niet in de 4 pennetjes achterop,maar in die 2 houdertjes.haakjes die achter in het toestel komen/haken.
Die gaan naar buiten staan,door het gewicht van het toestel.
Dit gaat net zo lang goed ,totdat die breken.
Iemand een andere oplossing?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31
Navigatie met de TSN versie van de PN6000.
Ik heb nu het device een poosje gebruikt.
Ik kom tot de conclusie dat de software verre van up to date is.
Ik bedoel hiermee niet de software van het toestel zelf,maar het "TruckSpecifieke Navi" gedeelte.
Van de info die bij de kaarten staat,klopt niet veel.
Als ik,vertrek vanuit het Noorden,en ik wil naar bv Rotterdam,dan lijd het device mij via de A28.
Dat is regulier om.
Ga ik via de polder(Emmeloord-Lelystad), wil me dat apparaat me er steevast bij Lelystad af hebben.
Hoe komt dit?
Dat komt van het feit,dat er vlak voor de afslag ,Almere buiten,een "tonnagebeperking" wordt aangegeven op het device.
Je komt daar achter,door je route te laten zien op het device.
Maar deze aanduiding,bestaat in werkelijkheid helemaal niet.
Is er ook nog nooit geweest.
Device wordt wordt zonder TMC gebruikt.
Dus een melding van de Hollandse brug kan er niet komen.
Info zit gebakken in het kaartmateriaal.
Zo zijn er tal van punten,die niet kloppen in het kaartmateriaal.
Ik snap werkelijk niet,hoe een navigatieuitgever met TruckSpecifiekeNavigatie kan uikomen,als er van het verhaaltje TSN weinig in Nederland klopt.
Het antwoord hier weet ik al.
Zet hem op "luxe auto".Zal het zijn.
Alleen had ik hem daarvoor niet gekocht.
Er mag van mij snel een update komen van de Nederlandse situatie.
Want er klopt op tal van fronten geen moer van.
Verder is het een mooi toestel.
Leuke bijkomstigheid is de TV functie.
Maar alleen daarvoor is ie echt te duur.
Ik kom tot de conclusie dat de software verre van up to date is.
Ik bedoel hiermee niet de software van het toestel zelf,maar het "TruckSpecifieke Navi" gedeelte.
Van de info die bij de kaarten staat,klopt niet veel.
Als ik,vertrek vanuit het Noorden,en ik wil naar bv Rotterdam,dan lijd het device mij via de A28.
Dat is regulier om.
Ga ik via de polder(Emmeloord-Lelystad), wil me dat apparaat me er steevast bij Lelystad af hebben.
Hoe komt dit?
Dat komt van het feit,dat er vlak voor de afslag ,Almere buiten,een "tonnagebeperking" wordt aangegeven op het device.
Je komt daar achter,door je route te laten zien op het device.
Maar deze aanduiding,bestaat in werkelijkheid helemaal niet.
Is er ook nog nooit geweest.
Device wordt wordt zonder TMC gebruikt.
Dus een melding van de Hollandse brug kan er niet komen.
Info zit gebakken in het kaartmateriaal.
Zo zijn er tal van punten,die niet kloppen in het kaartmateriaal.
Ik snap werkelijk niet,hoe een navigatieuitgever met TruckSpecifiekeNavigatie kan uikomen,als er van het verhaaltje TSN weinig in Nederland klopt.
Het antwoord hier weet ik al.
Zet hem op "luxe auto".Zal het zijn.
Alleen had ik hem daarvoor niet gekocht.
Er mag van mij snel een update komen van de Nederlandse situatie.
Want er klopt op tal van fronten geen moer van.
Verder is het een mooi toestel.
Leuke bijkomstigheid is de TV functie.
Maar alleen daarvoor is ie echt te duur.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 13 dec 2008 12:23
Is deze update ook geschikt voor de Nederlandse versie?
Ik zie dat de update alleen te downloaden is vanaf een Engelstalige site. Gaat het dan wel goed met de Nederlandse versie?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Daar hoef je je geen zorgen over te maken.
De SW is dezelfde, en zonodig kun je zelf de taal instellen.
Groet,
JW
De SW is dezelfde, en zonodig kun je zelf de taal instellen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31
Onderstaande mededeling kreeg ik binnen van Navteq:
Geachte meneer/mevrouw,
We bedanken u nogmaals voor de aankoop van een VDO Dayton PND TSN navigatiesysteem. Daarbij kreeg u een tegoedbon om de eerstvolgende kaartupdate van NAVTEQ gratis te ontvangen.
Deze update was gepland voor juni 2008, maar is uitgesteld omdat we willen garanderen dat we steeds gegevens van topkwaliteit leveren. We willen dat u kunt profiteren van alle nieuwe functies en de uitgebreidere Europese wegeninformatie die we toepassen.
Door het uitstel kunnen we u nu meer informatie over 15 Europese landen bieden (in plaats van de 6 in ons huidige navigatiesysteem), plus meer informatie voor trucks, zoals Points of Interest met speciaal op truckers afgestemde stopplaatsen en tankstations.
We bieden onze welgemeende excuses aan voor de vertraging. Wij verwachten dat de nieuwe TSN versie omstreeks eind April/ begin Mei beschikbaar zal zijn. Wij zullen u deze dan onmiddellijk toesturen.
Met vriendelijke groet
Georgie Sloggett
Klantenservice
Er is dus iets op komst voor de Truck versie.
Geachte meneer/mevrouw,
We bedanken u nogmaals voor de aankoop van een VDO Dayton PND TSN navigatiesysteem. Daarbij kreeg u een tegoedbon om de eerstvolgende kaartupdate van NAVTEQ gratis te ontvangen.
Deze update was gepland voor juni 2008, maar is uitgesteld omdat we willen garanderen dat we steeds gegevens van topkwaliteit leveren. We willen dat u kunt profiteren van alle nieuwe functies en de uitgebreidere Europese wegeninformatie die we toepassen.
Door het uitstel kunnen we u nu meer informatie over 15 Europese landen bieden (in plaats van de 6 in ons huidige navigatiesysteem), plus meer informatie voor trucks, zoals Points of Interest met speciaal op truckers afgestemde stopplaatsen en tankstations.
We bieden onze welgemeende excuses aan voor de vertraging. Wij verwachten dat de nieuwe TSN versie omstreeks eind April/ begin Mei beschikbaar zal zijn. Wij zullen u deze dan onmiddellijk toesturen.
Met vriendelijke groet
Georgie Sloggett
Klantenservice
Er is dus iets op komst voor de Truck versie.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31
Deze is uitgesteld tot Eind Mei.DigiWalker schreef: Er is dus iets op komst voor de Truck versie.
Dit bericht kreeg ik op mijn vraag aan Navteq aangaande de TSN modellen waarom de geplande uitgave er niet is.
Als antwoord op uw vraag met betrekking tot de PND TSN versie kunnen wij u mededelen dat de geplande verzend data nu is 29 Mei a.s.
Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
NAVTEQ Customer Service Centre
PO Box 501
7300 AM APELDOORN
THE NETHERLANDS
En nu maar hopen dat uitstel geen afstel wordt.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 221
- Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31
Inmiddels al 2 keer uitgesteld,en het laatste bericht dat ik nu heb,is dat de mesnen die een voucher hebben,dus de gratis updates bij de TSN XXL modellen,die krijgen het eind Juni 2009 toegestuurd.DigiWalker schreef: En nu maar hopen dat uitstel geen afstel wordt.
Maar Navteq kennende,beloven ze veel,maar komen niets na.
Betrouwbaarheid van niks dus.
Ja zeggen,en nee doen.
Daar kom je mee thuis dus.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 539
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 693
-
-
TT GO Mobile - flitspalen standaard beschikbaar wel of niet?
door SRNA513006 » 10 dec 2016 14:47 » in TomTom -
Reacties: 0
Weergaves: 537
-
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1469
-
-
Reacties: 2
Weergaves: 2040
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1129
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 1253