Ik ben benieuwd of iemand het volgende herkent danwel kan oplossen:
De BMW die ik rijdt is voorzien van een Business navigatie systeem met kaartweergave. Dit systeem is voorzien van de mogelijkheid om via TMC de files te vermijden. Het kromme is dat de fileinformatie over verschillende wegen wordt weergegeven, echter over een stuk wegvak dat ik dagelijks rijd en waar echt elke dag files staan (A27 tussen Utrecht en Gorinchem) nog nooit is weergegeven! Ik heb bij een collega die een zgn Professional navigatiesysteem heeft, nagevraagd of hij deze info wel doorkrijgt en hij kan me precies vertellen hoe lang de file die daar staat is. Hieruit trek ik de conclusie dat de informatie wel degelijk wordt uitgezonden maar door een of andere reden niet wordt weergegeven in mijn navigatiesysteem.
Ik heb handmatig alle TMC-zenders geselecteerd (toch tijd zat in de file) maar nog nooit heb ik deze files zichtbaar gehad! Dit probleem heb ik ook neergelegd bij mijn dealer en bij BMW Nederland, maar beide partijen zijn tot op heden niet in staat geweest dit probleem te verhelpen! (zelfs software-update niet)!
Ik ben benieuwd of dit herkend wordt en er een oplossing is. Wie kan helpen???
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)