Hoi,
Ik heb sinds vorige week een nieuwe Mondeo met ingebouwde navigatie, de 5" navigatie, TravelPilot FX. Ik ben hier zeer tevreden over, maar nu heb ik toch iets vreemd ontdekt bij mijn navigatie.
De navigatie werkt super, maar zodra dat ik mijn bestemming bereikt heb, stopt hij met navigeren. Dus stel dat je nu ergens in een drukke stad rijdt en dat je niet direct een parkeerplaats vindt en door allerlei kleine straatjes moet om terug naar je bestemming te gaan. Bij mijn oude TomTom, probeerde de gps je altijd terug naar je eindbestemming terug te brengen.
Weet iemand of dit een fout in het systeem is en dat ik terug naar de garage moet? Of dat ik dit ergens kan instellen? of is dit gewoon zo en kan ik hier niets aan doen?
Ford Mondeo Travelpilot FX 5"
-
- New Member
-
- Senior Member
Ik ben bang dat dit gewoon "zo hoort". Ik ken diverse andere systemen waarbij de begeleiding automatisch stopt als de bestemming bereikt is. Dat dit in het door jou beschreven geval zo uitpakt kan inderdaad als hinderlijk overkomen.,maar ik zie eigenlijk niet direct de noodzaak om nog steeds begeleiding te willen als je daarna op zoek gaat naar een parkeerplaats. Mocht je toch begeleiding wensen dan druk je snel op `laatste bestemming`en gaat vervolgens al dolend door de stad op weg naar de bestemming!
Als je na het parkeren naar je bestemming wilt neem je de navi toch niet mee of wel?
Als je na het parkeren naar je bestemming wilt neem je de navi toch niet mee of wel?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-