Becker cascade 7946
-
- Starting Member
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 04 dec 2008 13:50
Becker cascade 7946
Het is alweer even geleden dat ik hier ben geweesd, maar ik heb jullie hulp weer eens nodig.
Een klant van me wil zijn Cascade 7946 inbouwen in zijn Buick la Sabre uit '73
Nu heb ik voor deze auto geen tacho signaal of pulsgever in het programma staan. Het werken met magneet contact lijkt me geen fijne oplossing.
Ik weet dat verschillende Becker systemen ook kunnen werken zonder pulse door het gal singaal uit te schakelen. Ik weet echter niet of dat bij deze uitvoering mogelijk is en er is zeer weinig over te vinden.
Zijn er hier misschien mensen die over deze informatie beschikken?
Alvast bedankt!
Een klant van me wil zijn Cascade 7946 inbouwen in zijn Buick la Sabre uit '73
Nu heb ik voor deze auto geen tacho signaal of pulsgever in het programma staan. Het werken met magneet contact lijkt me geen fijne oplossing.
Ik weet dat verschillende Becker systemen ook kunnen werken zonder pulse door het gal singaal uit te schakelen. Ik weet echter niet of dat bij deze uitvoering mogelijk is en er is zeer weinig over te vinden.
Zijn er hier misschien mensen die over deze informatie beschikken?
Alvast bedankt!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Bij welke Beckers is het mogelijk om dat pulssignaal uit te schakelen?
Bij sommige BlauPunkts (E-serie) is dat mogelijk, maar van Beckers ken ik dat niet.
En heb je al eens naar Opa's oplossing gekeken?
Groet,
JW
Bij sommige BlauPunkts (E-serie) is dat mogelijk, maar van Beckers ken ik dat niet.
En heb je al eens naar Opa's oplossing gekeken?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 04 dec 2008 13:50
Voor zover ik weet is het mogelijk bij de huidige indianapolis modellen, ik dacht zelfs bij de huidige cascade modellen ook.
Opa's oplossing is schitterend moet ik zeggen!
Maar of ik dit binnen een schappelijke tijd betrouwbaar voor elkaar krijg in een amerikaan uit '73?
die optie laat ik liever nog buiten beschouwing...
Opa's oplossing is schitterend moet ik zeggen!
Maar of ik dit binnen een schappelijke tijd betrouwbaar voor elkaar krijg in een amerikaan uit '73?
die optie laat ik liever nog buiten beschouwing...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 20 feb 2009 14:13
bericht van de bron:
Hallo,
ab der Softwareversion 3.x ist der Navigationsbetrieb ohne Tachosignal möglich!
Mit freundlichen Grüßen
with best regards
Becker-Goering-Str. 16
D-76307 Karlsbad, Germany
Web: www.harman.com
MARTIN WELCKER
Quality Customer Service (QCI)
Harman/Becker Automotive Systems GmbH
Hallo,
ab der Softwareversion 3.x ist der Navigationsbetrieb ohne Tachosignal möglich!
Mit freundlichen Grüßen
with best regards
Becker-Goering-Str. 16
D-76307 Karlsbad, Germany
Web: www.harman.com
MARTIN WELCKER
Quality Customer Service (QCI)
Harman/Becker Automotive Systems GmbH
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Heeft dat betrekking op de Cascade, of op de Indy?
Van die laatste heb ik de IM goed doorgelezen, daar staat alleen maar in dat de Puls/GALA aansluiting nodig is.
Ik zal eens kijken of er in het IM van de Cascade (Pro) wat over te vinden is, en hoe je dat dan moet instellen. Want dat laatste zal wel nodig zijn, dat moet ook bij de E van Blaupunkt.
De computer moet immers even weten dat 'ie anders moet gaan werken, geen normale mapmatching meer maar nu moet het GPS signaal dominant worden.
Groet,
JW
Van die laatste heb ik de IM goed doorgelezen, daar staat alleen maar in dat de Puls/GALA aansluiting nodig is.
Ik zal eens kijken of er in het IM van de Cascade (Pro) wat over te vinden is, en hoe je dat dan moet instellen. Want dat laatste zal wel nodig zijn, dat moet ook bij de E van Blaupunkt.
De computer moet immers even weten dat 'ie anders moet gaan werken, geen normale mapmatching meer maar nu moet het GPS signaal dominant worden.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 04 dec 2008 13:50
Aha, daar kunnen we wat mee!
Ik zal eens gaan bellen welke versie het toestel op draait...
Bedankt voor de info!
Ik zal eens gaan bellen welke versie het toestel op draait...
Bedankt voor de info!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 20 feb 2009 14:13
Zou moeten gelden voor de 7945 en cascade serie volgens deze duitse meneer...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 04 dec 2008 13:50
Bij de indi weet ik in ieder geval zeker dat het een instelling is, daar kun je in het navi menu "gal" aan en uit schakelenJW schreef:Heeft dat betrekking op de Cascade, of op de Indy?
Van die laatste heb ik de IM goed doorgelezen, daar staat alleen maar in dat de Puls/GALA aansluiting nodig is.
Ik zal eens kijken of er in het IM van de Cascade (Pro) wat over te vinden is, en hoe je dat dan moet instellen. Want dat laatste zal wel nodig zijn, dat moet ook bij de E van Blaupunkt.
De computer moet immers even weten dat 'ie anders moet gaan werken, geen normale mapmatching meer maar nu moet het GPS signaal dominant worden.
Groet,
JW
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
In de handleiding van de Indy Pro die nu te downloaden is http://www.mybecker.com/www_root/docume ... _Guide.pdf kan ik daarover niks vinden.
Je kunt in het menu wel de geluidsterkteaanpassing veranderen, maar da's heel wat anders:
Einstellen der GAL (Gal)
Bei der GAL handelt es sich um eine Regelungsschaltung
des Autoradios, die je
nach Geschwindigkeit des Fahrzeugs
die Lautstärke des Autoradios automatisch
anhebt. Dies ergibt eine Kompensation
der bei höherer Geschwindigkeit
entstehenden Fahrgeräusche.
Benutzermenü aufrufen.
Multifunktionstaste drücken.
Mit rechtem Drehregler zwischen
0 und +15 auswählen.
Mit der GAL-Einstellung kann der Start
der Lautstärkeanhebung entsprechend
der Fahrtgeschwindigkeit festgelegt
werden.
Die Einstellung wird automatisch gespeichert.
Es entsprechen:
• 0 - keine Lautstärkeanhebung
• +1 - Lautstärkeanhebung setzt bei
niedriger Geschwindigkeit ein
• +15 - Lautstärkeanhebung setzt bei
höherer Geschwindigkeit ein
Ik ben dus benieuwd die instruktie te lezen.
Groet,
JW
Je kunt in het menu wel de geluidsterkteaanpassing veranderen, maar da's heel wat anders:
Einstellen der GAL (Gal)
Bei der GAL handelt es sich um eine Regelungsschaltung
des Autoradios, die je
nach Geschwindigkeit des Fahrzeugs
die Lautstärke des Autoradios automatisch
anhebt. Dies ergibt eine Kompensation
der bei höherer Geschwindigkeit
entstehenden Fahrgeräusche.
Benutzermenü aufrufen.
Multifunktionstaste drücken.
Mit rechtem Drehregler zwischen
0 und +15 auswählen.
Mit der GAL-Einstellung kann der Start
der Lautstärkeanhebung entsprechend
der Fahrtgeschwindigkeit festgelegt
werden.
Die Einstellung wird automatisch gespeichert.
Es entsprechen:
• 0 - keine Lautstärkeanhebung
• +1 - Lautstärkeanhebung setzt bei
niedriger Geschwindigkeit ein
• +15 - Lautstärkeanhebung setzt bei
höherer Geschwindigkeit ein
Ik ben dus benieuwd die instruktie te lezen.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 20 feb 2009 14:13
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
....hoe je in een menu die instelling/omschakeling kunt maken. Welk menupunt, wat moet je doen..... etc.
Groet,
JW
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
In de laatste Flyer van de Indy-Pro http://www.mybecker.com/www_root/docume ... E_0608.pdf staat inderdaad: Speedpuls (optional): Navigation auch ohne Geschwindigkeitssignal möglich
In dat van de Cascade http://www.mybecker.com/www_root/docume ... E_0608.pdf is dat niet te lezen.
Bij de Cascade Pro http://www.mybecker.com/www_root/docume ... E_0608.pdf wél
Groet,
JW
In dat van de Cascade http://www.mybecker.com/www_root/docume ... E_0608.pdf is dat niet te lezen.
Bij de Cascade Pro http://www.mybecker.com/www_root/docume ... E_0608.pdf wél
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 18 feb 2006 17:48
Als ik het me goed herinner moet de Cascade (ik heb de 7944) zonder tacho kunnen functioneren. Je moet daarvoor in het installatiemenu de optie GALA uitschakelen (de toetsen en NAV tegenlijk indrukken om in het installatiemenu te komen). Volgens mij staat dit ook in de installatie en gebruikshandleiding opgenomen.
Golf V TDI Comfortline 2006 > Navigatie en Entertainment door Becker Cascade 7944
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Daarover staat in het Manual van de Cascade 7944 dat je die GALA gebruikt om de geluidssterkte aanpassing te veranderen.
GAL
GAL betreft een stuurschakeling van de
Cascade. Door deze stuurschakeling
wordt het volume van de Cascade afhankelijk
van de snelheid van de auto automatisch
harder gezet.
U kunt hier instellen in welke mate het
volume afhankelijk van de snelheid van
de auto harder moet worden gezet.
Zie ook hierboven.
Maar als er in jouw Manual wat anders staat, pen dat dan even hier neer svp.
Groet,
JW
GAL
GAL betreft een stuurschakeling van de
Cascade. Door deze stuurschakeling
wordt het volume van de Cascade afhankelijk
van de snelheid van de auto automatisch
harder gezet.
U kunt hier instellen in welke mate het
volume afhankelijk van de snelheid van
de auto harder moet worden gezet.
Zie ook hierboven.
Maar als er in jouw Manual wat anders staat, pen dat dan even hier neer svp.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 20 feb 2009 14:13
Volgens mij (is een erg gevaarlijke uitspraak gezien het feit dat er hier een aantal mensen vertoeven die dit graag onderuittrekken) Kun je vanaf SW3.0 de calibratie starten en afronden ZONDER speedpulse.....
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Zonder puls kun je nooit kalibreren, wát zou er immers gekalibreerd moeten worden? Kalibreren = vaststellen hoeveel pulsen er zijn per gereden afstands-eenheid, zie ook http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... php?t=8120
De vraag blijft echter: hoe zet je dat in het menu om, de computer moet naar ik denk toch z'n instruktie krijgen dat alleen de GPS-info gebruikt moet worden.
Groet,
JW
De vraag blijft echter: hoe zet je dat in het menu om, de computer moet naar ik denk toch z'n instruktie krijgen dat alleen de GPS-info gebruikt moet worden.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
- Berichten: 184
- Lid geworden op: 09 jun 2004 19:47
roever heeft de oplossing al gegeven, gewoon to the point, werkt gewoon.
Kalibreert gewoon zonder puls, zolang die daarop ingesteld staat, zelfde verhaal als bij de indi pro....zeg maar...
http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... php?t=9886
Kalibreert gewoon zonder puls, zolang die daarop ingesteld staat, zelfde verhaal als bij de indi pro....zeg maar...
http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... php?t=9886
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Net als in dat door jou gelinkte draadje wordt het hier een welles-nietes, lijkt het haast....
Wat ik probeer is: gedocumenteerde verhalen boven water te krijgen, dát helpt.
En dus de vraag aan een ieder: waar staat te lezen hoe je die instelling moet veranderen om navigatie zonder puls goed mogelijk te maken.
Dat is wél in de handleiding van de Blaupunkt E serie beschreven, zie het 1e plaatje. Dat zal toch ook bij Becker wel het geval zijn?
Voorts nogmaals de opmerking dat er van kalibratie geen sprake kán zijn als er geen puls aangesloten is. Zie ook het tweede plaatje.
Groet,
JW
Wat ik probeer is: gedocumenteerde verhalen boven water te krijgen, dát helpt.
En dus de vraag aan een ieder: waar staat te lezen hoe je die instelling moet veranderen om navigatie zonder puls goed mogelijk te maken.
Dat is wél in de handleiding van de Blaupunkt E serie beschreven, zie het 1e plaatje. Dat zal toch ook bij Becker wel het geval zijn?
Voorts nogmaals de opmerking dat er van kalibratie geen sprake kán zijn als er geen puls aangesloten is. Zie ook het tweede plaatje.
Groet,
JW
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 20 feb 2009 14:13
Zie je, gewoon dus calibreren zonder puls.. Oh en JW ondanks het feit dat er geen speedpulse is zal de gyro icm GPS data en de gegevens op schijf toch op elkaar ingeleerd moeten worden (=calibreren?)
Wat doet een handleiding van blaupunkt trouwens bij een Becker topic???
Wat doet een handleiding van blaupunkt trouwens bij een Becker topic???
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 13447
- Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14
Die kalibratie (met een K) vindt alleen plaats als de speedpulse is ingeschakeld
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 20 feb 2009 14:13
Gerrit, ik heb een tip voor je!! www.dikkevandaleforum.nl!! Kun je je eigen ook uitleven..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
Heb je die "handleiding" bekeken? Dan zie je dat BlauPunkt precies aangeeft wat je moet doen om dat systeem te kunnen gebruiken als je GEEN pulsaansluiting kunt/wilt toepassen.emielvanham schreef:Zie je, gewoon dus calibreren zonder puls.. Oh en JW ondanks het feit dat er geen speedpulse is zal de gyro icm GPS data en de gegevens op schijf toch op elkaar ingeleerd moeten worden (=calibreren?)
Wat doet een handleiding van blaupunkt trouwens bij een Becker topic???
En eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat een gerenomeerd merk als Becker op dit punt achterblijft bij BlauPunkt en geen enkele instruktie zou geven hoe je dat moet doen.
Vandaar
Over kalibreren: Een TomTom en andere PNA's kalibreer je toch ook niet? Da's een kwestie van GPS-Fix maken en rijden maar.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 20 feb 2009 14:13
-
- Senior Member
- Berichten: 14088
- Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19
De TT940 heeft EPT aan boord, daarover is al het eea geschreven op dit forum. Ook die hoef je niet te kalibreren, uiteraard niet.
Want kalibreren is niks anders dan de computer te laten vaststellen welk pulsgetal een auto heeft. Dan weet 'ie dat een auto, bij een pulsgetal van 3000/km en een afrolomtrek van 2 meter van de band, er per wielomwenteling 6 pulsen zullen zijn. En dus kan de Mapmatching plaatsvinden op basis van puls.
Een gyro hoef je niet in te regelen, dat kun je ook niet, die stelt gewoon vast wat de hoekverdraaiing is. En ook de accellerometer van de TT940 doet dat vanaf het eerste moment dat je 'm gebruikt.
Bij de BlauPunkt E-zonder-puls ga je, na dat ingesteld te hebben (zie boven) gewoon rijden. Net als je met een PNA doet.
En dus blijft de vraag: wat heeft Becker daarover geschreven?
Groet,
JW
Want kalibreren is niks anders dan de computer te laten vaststellen welk pulsgetal een auto heeft. Dan weet 'ie dat een auto, bij een pulsgetal van 3000/km en een afrolomtrek van 2 meter van de band, er per wielomwenteling 6 pulsen zullen zijn. En dus kan de Mapmatching plaatsvinden op basis van puls.
Een gyro hoef je niet in te regelen, dat kun je ook niet, die stelt gewoon vast wat de hoekverdraaiing is. En ook de accellerometer van de TT940 doet dat vanaf het eerste moment dat je 'm gebruikt.
Bij de BlauPunkt E-zonder-puls ga je, na dat ingesteld te hebben (zie boven) gewoon rijden. Net als je met een PNA doet.
En dus blijft de vraag: wat heeft Becker daarover geschreven?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 20 feb 2009 14:13
Ok.. wat wel beschreven staat in de becker handleiding dat je tijdens het calibreren een paar fikse bochten moet nemen.. zou dat niet te maken hebben met het inleren van de gyro??
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1134
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2728
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Reacties: 0
Weergaves: 718
-
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 631
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Reacties: 1
Weergaves: 859
-