Goedendag,
Sinds enige tijd doet de navigatie in mijn auto raar. Hij is vaak de weg kwijt en het compas wijst soms kompleet de verkeerde kant op. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Is de navigatieantenne kapot of is er iets anders aan de hand? (vuile lens o.i.d.) Andere softwareversie levert geen resultaat op. Opnieuw calibreren heb ik ook al geprobeerd, maar ook dat werkt niet.
Wie heeft er een tip?
Alvast bedankt.
André
Becker Traffic Pro Highspeed
-
- New Member
-
- Senior Member
als je in het navigatiemenu op de knoppen 3 en 5 tegelijk drukt kom je in het service menu terecht, vervolgens draai je naar sensoriek. hier staan de volgende gegevens: wiel, GPS, gyro. Controleer of de GPS minimaal 3 sat heeft en dat wielpuls oploopt bij het rijden en zeker niet doorloopt als je weer stilstaat. Tot slot de gyro deze geeft een - en een + waarde aan bij het nemen van bochten..
Stel dat dit allemaal goed is blijven er 2 mogelijkheden over: 1. GPS antenne heeft onderbreking (valt daardoor soms weg) of je loowerk is inderdaad niet in staat om de CD info te lezen zeker bij een wat ouder toestel én wellicht niet originele SW (lees: CD-R)
Succes en laat even wat weten
Stel dat dit allemaal goed is blijven er 2 mogelijkheden over: 1. GPS antenne heeft onderbreking (valt daardoor soms weg) of je loowerk is inderdaad niet in staat om de CD info te lezen zeker bij een wat ouder toestel én wellicht niet originele SW (lees: CD-R)
Succes en laat even wat weten
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2714
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 560
-
-
Weergaves: 1127
-
-
Becker Indianapolis incl stuurwiel en bluetooth
door Knislow » 23 mei 2017 12:32 » in Vaste Becker systemen -
Weergaves: 711
-
-
-
Weergaves: 625
-
-
content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen -
Weergaves: 852
-