Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
De eerste Eclipse was bagger, de nieuwe ziet er een stuk beter uit in ieder geval.
Toch denk ik dat het geen succes wordt, is toch prijzig, daar koop je ook een A-merk voor en wat gebeurt er als je afneembare deel op de grond valt na 3 jaar, kun je dan een nieuwe kopen, ik ben bang van niet...
Hallo met de snater: Ik zit met het probleem dat MyDrive een nieuwe kaart heeft gedownload voor mijn tomtom GO6000.
als de download op 100% staat blijft MyDrive continue controleren maar installeert de kaart niet op mijn tomtom. Hoe zou ik dat op...
hallo , ik heb hier een tomtom go 720 .
op de sd kaart heb ik de truck versie staan , navcore 9700.
maar intern wil ik graag een hogere navcore .
nu staat er intern 8300 nav. op en bootloader 5.5015
de truck werkt prima maar voor mijn auto rijd ik...
Afgelopen week was ik in Spanje, en moest naar vliegveld Alicante.
Ik tik in Airport Alic...... de rest vulde het systeem zelf in, en ik drukte op ok en rijd.
En wat schetst mijn verbazing de TomTom bracht me midden in het centrum van Alicante,...
Na een update 14 dagen geleden doet mijn TomTom Go 5000 vreemd. Hij staat altijd in de auto aangesloten en als hij niet op contact staat, staat hij in de slaapstand. Start ik de auto nu dan vraagt hij mij om naar de laatste bestemming te gaan...