Heeft iemand enig idee hoe ik muziek (MP3) op mijn PN4000 kan zetten en toch kan navigeren.
Ik kan wel een een ander geheugenkaartje met MP3 in het slotje steken maar dan kan er niet genavigeert worden.
Kan er op de bijgeleverde geheugenkaart met landen nog iets van muziek bijgezet worden???
Graag jullie reakties.
gr. Peter
VDO PN4000 muziek en navigeren ???
-
- New Member
-
- Senior Member
De totale omvang van de kaarten is 1.68 Gb dus op het originele kaartje van 2Gb blijft er weinig over om MP3 te laden.
Echter de PN4000/6000 accepteert ook 4 Gb SD kaartjes zolang het geen SDHC types zijn.
Ondanks die mogelijkheid tot meer MP3 files heb je er nog steeds niets aan tijdens het navigeren. Waarom ook want het is nog mono ook uit een verrekte klein speakertje.
Echter de PN4000/6000 accepteert ook 4 Gb SD kaartjes zolang het geen SDHC types zijn.
Ondanks die mogelijkheid tot meer MP3 files heb je er nog steeds niets aan tijdens het navigeren. Waarom ook want het is nog mono ook uit een verrekte klein speakertje.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Ik wil het gaan gebruiken op de motor en aansluiten op mijn helmspeakers.
Is de hoofdtelefoon-uitgang ook mono?
Is de hoofdtelefoon-uitgang ook mono?
Hide post links |
-
- Senior Member
Via de hoofdtelefoonaansluiting heb je stereo-geluidsweergave maar niets tijdens navigeren.
In jouw geval zou ik maar omzien naar een gewone MP3 speler naast de PN4000
In jouw geval zou ik maar omzien naar een gewone MP3 speler naast de PN4000
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
Hide post links |
-
- New Member
Ik denk dat dat inderdaad de beste optie is.
Het leek mij handig omdat ik dan het volume en nummers kan regelen, mijn Ipod zit in de binnenzak en daar kan ik tijden het rijden niet meer bij hetzelfde geldt voor mijn telefoon waar ook de nodige muziek opstaat.
Misschien een afstandsbedieningkje voor de Ipod
In ieder geval bedankt voor de hulp.
gr. Peter
Het leek mij handig omdat ik dan het volume en nummers kan regelen, mijn Ipod zit in de binnenzak en daar kan ik tijden het rijden niet meer bij hetzelfde geldt voor mijn telefoon waar ook de nodige muziek opstaat.
Misschien een afstandsbedieningkje voor de Ipod
In ieder geval bedankt voor de hulp.
gr. Peter
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-