Goedendag mensen,
Mijn PC5000 ligt uit elkaar en nu wil ik het laserdeel uit een PC5100 gaan inbouwen. Nu zegt een collega dat dat niet kan omdat de dan niet alle typen cd,s meer gelezen kunnen worden. (De laser van de PC5100 leest niet alles.) Klopt dit?
Welke type CD-rom's kunnen er eigenlijk gelezen worden? Dit kan ik nergens terugvinden. Van alle andere cd-rom en dvd spelers is dit wel bekend maar van VDO niet?
Groet
Jean
PC5000 en PC5100 verschil in lezen van cd's?
-
- New Member
-
- Senior Member
Of de lasers uitwisselbaar zijn durf ik niet te zeggen maar voor de rest klopt er niets van het verhaal.
Verder is een PC5100 of een 5000 uitsluitend geschikt voor het lezen van die cd's die bestemd zijn voor het apparaat.
Dat heeft niets te maken met de laser maar met de besturingssoftware. Als je er een niet specifieke cd in doet is de kans dat die er ook in blijft zitten levensgroot.
Waarom VDO specificaties zou moeten verstrekken is me gezien het voorgaande ook niet duidelijk
Verder is een PC5100 of een 5000 uitsluitend geschikt voor het lezen van die cd's die bestemd zijn voor het apparaat.
Dat heeft niets te maken met de laser maar met de besturingssoftware. Als je er een niet specifieke cd in doet is de kans dat die er ook in blijft zitten levensgroot.
Waarom VDO specificaties zou moeten verstrekken is me gezien het voorgaande ook niet duidelijk
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-